AndyPanda Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, som sagt så får jeg ikke trykka på noe annet enn "Andre stiler" her i editoren. Vært sånn i hele ettermiddag/kveld. Får ikke trykka på noen av knappene over der man skriver (smilyes, legg til lenker/bilder etc, eller skifta skrift, fet skrift, farge på skrift og slikt). FÅR HELLER IKKE OPP SKILLE MELLOM AVSNITT NÅR JEG POSTER EN POST, SÅ SER NOK LITT ROTETE UT. Når jeg skriver i editoren her, så får jeg også opp en annen skrfttype enn det som er vanlig. Har prøvd å logge inn og ut, restarte firefox og vente uten at det hjalp. Hvordan får jeg fiksa dette? Usikker på hvilken kategori jeg skulle poste dette i, så bare flytt om det er feil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei! Det eksisterer en tråd om dette problemet, men jeg finner den ikke igjen. Jeg har opplevd det samme selv, og da hjalp det å slette cookies (for diskusjon.no-domenet) og restarte nettleseren. Prøv det! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Hvordan slette cookies for diskusjon.no-domenet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvilken nettleser og hvilket operativsystem bruker du? Tips: Prøv Google. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Nyeste firefox på windows 7 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Heilt nederst på sida er det ein link som heiter «Slett mine cookies». Elles: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=258 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 «Slett mine cookies» funka ikke. Ser ut som jeg må gjøre det manuelt i FF da. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ding-ding-ding! Der funka det! (fant mappa 'diskusjon.no' i lista over infokapsler i firefox og sletta heile driiden) Takk for hjelpa/tipsa Trykka på "løst" men det skjedde ikke noe(!?) Endret 18. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Trykka på "løst" men det skjedde ikke noe(!?) Jeg vet ikke hvorfor det ikke fungerte da du trykket, men jeg trykket nå nettopp og emnetittelen forandret seg. Case solved, great success! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg