dagasc Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Samsung 24" LCD Syncmaster 2443BW vs. Samsung 23" LED Syncmaster XL2370 Noen som har erfaring med disse to skjermene? Hva er positivt og/eller negativt. Er usikker på hvilken av de jeg skal gå for. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Ingen som har noen innspill? Hadde virkelig satt pris på det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg vurderer skjerm i omtrent samme klasse selv nå, og de er blant de jeg har sett på. For min del må jeg innrømme at LED-LCD og de erfaringene jeg har med det fra før gjør at jeg heller litt over mot det, men jeg har også lyst på de ekstra 120 pixlene i høyden. Dessverre har jeg ikke sett noen av skjermene i bruk, så vet dessverre ikke mer om de enn jeg kan lese fra spesifikasjonene. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 For min del må jeg innrømme at LED-LCD og de erfaringene jeg har med det fra før gjør at jeg heller litt over mot det Den var litt vrien Hva mente du? Er LED veldig mye bedre enn LCD? Hva er det største forkjellen, vil man i det hele tatt merke noe forskjell? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hvis baklyset er gjort ordentlig på LCD'en så er det ikke så stor forskjell. Jeg har en 2443BW og er kjempefornøyd med bildet på skjermen. Det er også innstillingsmuligheter i alle rettninger på den. Hvis jeg sammenligner den med skjermen på Dell XPSen min (som er en LED skjerm) så er det ikke så veldig stor forskjell. Endret 20. mai 2010 av 900i Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Kjenner jeg forsatt er meget usikker på mitt valg! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Begge er lcd-skjermer, men den ene har ccfl-(lysrør) som bakbelysning, og den andre har LED. LED holder seg hvit lenger, men forskjellen trenger ikke være så stor, og jeg hadde personlig gått for 24"en uten tvil. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) 24" har ikke HDMI inngang. 2ms på 23" og 5ms på "24 Hva tenker du om det? Endret 21. mai 2010 av dagasc Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spesifikasjoner som ikke betyr noe i virkeligheten. DVI og hdmi er nøyaktig samme elektriske signaler. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Spesifikasjoner som ikke betyr noe i virkeligheten. DVI og hdmi er nøyaktig samme elektriske signaler. Ok, takker for svar. Jeg har ikke så mye peiling på skjerm. Bestiller 24" på NetShop nå (2500,-), så er jeg veldig tilhenger av det enkle og flotte (ikke fancy) utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå