Gå til innhold

noen pcer i dag som kan kjøre unreal 2 på max details??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er trist er at Unreal2 er et temmelig dårlig FPS-spill :-?

Man blir blendet av grafikken i en times tid, så blir man bare forbanna over alle idiotfeilene og det dårlige leveldesignet som får deg til å quicksave annahvert minutt. Eller at de fleste fiendene bare står bom stille når man peprer dem med bly, og når de ikke står stille er den eneste "AI'n" å gå i sikksakk. Eller at ragdoll-fysikken bare virker på menneskelige fiender, aliens klipper fortsatt gjennom gulv og vegger når de dør, eller ligger med en arm stivt ut i lufta.

Les her for en lang anmeldelse av skiten.

Lenke til kommentar
Lurer litt på om en pc som det her kan kjøre unreal 2 på max details???

ati radeon9700pro+asus a7n8x deluxe+1024ddram+xp3000??

i hvilken oppløsning? :D

640x480 er vel ikke no problem, selv for et GF4TI4200? men 1600x1200 med 4xFSAA og 8xAF og alle gfx instillinger på max?

hvilket oppløsningsnivå snakker vi om? ;)

Lenke til kommentar

Man blir blendet av grafikken i en times tid, så blir man bare forbanna over alle idiotfeilene og det dårlige leveldesignet som får deg til å quicksave annahvert minutt. Eller at de fleste fiendene bare står bom stille når man peprer dem med bly, og når de ikke står stille er den eneste "AI'n" å gå i sikksakk. Eller at ragdoll-fysikken bare virker på menneskelige fiender, aliens klipper fortsatt gjennom gulv og vegger når de dør, eller ligger med en arm stivt ut i lufta.

Half life 2 blir nok mye bedre.Har sett hele e3 videoen ser helt konge ut. :D

Lenke til kommentar
Lurer litt på om en pc som det her kan kjøre unreal 2 på max details???

ati radeon9700pro+asus a7n8x deluxe+1024ddram+xp3000??

i hvilken oppløsning? :D

640x480 er vel ikke no problem, selv for et GF4TI4200? men 1600x1200 med 4xFSAA og 8xAF og alle gfx instillinger på max?

hvilket oppløsningsnivå snakker vi om? ;)

Jeg mener på max. :)

Lenke til kommentar

Half life 2 blir nok mye bedre.Har sett hele e3 videoen ser helt konge ut. :D

Dette har strengt tatt fint lite med tråden å gjøre :roll:

Forøvrig, jeg vet ikke hva ytelsen til Radeon9700pro er i Unreal2 (sikkert helt grei), men hvis du skal kjøre 1600x1200 vil jeg anbefale Radeon9800pro med 256MB minne (jo mer minne, jo bedre håndterer kortet høye oppløsninger). I praksis vil ikke et slik kort være særlig lønnsomt, men poenget med tråden er tross alt hva som skal til for å kjøre spillet på full pinne.

Lenke til kommentar

Eg kjører Unreal Tournament 2003.

Eg har en Intep P4 2,4Ghz og Radeon 9700Pro 128mb, kjører alle detljer(@1600) pluss en liten instilling i driveren som gjør at eg kjører med 6xAntiAliasing og 16Anisotropic Filtering...hakker litt når det masse action og mange spilere i bilder. Uten disse driver instilingene går det fint på max details uansett...

Unreal 2 bruker samme grafikk motor som Unreal Tournament 2003 så JA eg tror du skal klare det ganske fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...