Azma123 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Takker, fant tilfeldigvis en slik splitter du viste bilde av når jeg var ute og leita etter utstyr, men må si den boksen du laget selv passet veldig bra med kabinettet. Hehe ja den passer bra inn, får se om jeg kansje bruker den andre splitteren men tviler. Ser veldig bra ut sålangt! Ble inspirert til å sleeve selv:P Har du noen erfaring med sleevingen herfra? Nei har ikke vært borti sleeves derfra. Jeg kjøper sleeves fra http://en.mdpc-x.com/ Kan godt tenkes at sleevsa fra cilledpc er like bra, vet ikke altså. Jeg er veldig fornøyd med mdpv sleevsa hvertfall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du kunne ikke tenke deg å lage en detaljert beskrivelse på hvordan du laget splitteren? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det ble uttrolig bra! Hvor mye kostet det å få det sandblåst og lakka? Silkematt svart ser bra ut. Må noteres ned Lenke til kommentar
azma Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det ble uttrolig bra! Hvor mye kostet det å få det sandblåst og lakka? Silkematt svart ser bra ut. Må noteres ned Vel, jeg fikk låne utstyr så jeg fikk sandblåst. Sand hadde jeg så det eneste jeg betalte for var lakk og primer. Lakken til Flugger kostet 130 kr pr boks og jeg syns de funket kjempe bra. Primern er jeg ikke helt sikker på hva kostet, kan sikkert prøve og finne noen priser. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har du en sånn lakke "pistol" du kobler på kompressoren? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Veldig pent gjort Er det nødvendig med grunnlakk før man lakker det matt svart ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Kommer vel an på overflaten vil jeg tro Jeg lakket f.eks. DVD-brenneren min uten å bruke grunning, men om du kjøper lakk på Europris koster det rundt 40 kr per boks, så da er det vel nesten like greit å gå for grunning Endret 16. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Virkelig bra jobba! Lakken ser kjempe proff ut. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette begynner virkelig å se bra ut! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nydelig bygg. Får et P183 over helgen selv. Et kjapt spm.: Hva brukes strømsplitteren til? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nydelig bygg. Får et P183 over helgen selv. Et kjapt spm.: Hva brukes strømsplitteren til? Tenkte jeg skulle vise strømsplittern til viftene jeg har laget Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kanskje jeg skulle spesifisert litt bedre (dog takk for sitatet, Meh.). Hvorfor bruke et slikt? Er det nødvendig? Skal til å bygge min egen når alle komponentene kommer ut neste uke og uken deretter, og jeg har kjøpt ekstra vifter til P183en. Er vel bare å slenge på en molex? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå