Gå til innhold

Antec P183 mod kommentar tråd

Anbefalte innlegg

Takker, fant tilfeldigvis en slik splitter du viste bilde av når jeg var ute og leita etter utstyr, men må si den boksen du laget selv passet veldig bra med kabinettet.

Hehe ja den passer bra inn, får se om jeg kansje bruker den andre splitteren men tviler.

Ser veldig bra ut sålangt! Ble inspirert til å sleeve selv:P Har du noen erfaring med sleevingen herfra?

Nei har ikke vært borti sleeves derfra. Jeg kjøper sleeves fra http://en.mdpc-x.com/

Kan godt tenkes at sleevsa fra cilledpc er like bra, vet ikke altså. Jeg er veldig fornøyd med mdpv sleevsa hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det ble uttrolig bra! Hvor mye kostet det å få det sandblåst og lakka? Silkematt svart ser bra ut. Må noteres ned :)

Vel, jeg fikk låne utstyr så jeg fikk sandblåst. Sand hadde jeg så det eneste jeg betalte for var lakk og primer. Lakken til Flugger kostet 130 kr pr boks og jeg syns de funket kjempe bra. Primern er jeg ikke helt sikker på hva kostet, kan sikkert prøve og finne noen priser.

Lenke til kommentar

Kommer vel an på overflaten vil jeg tro ;)

Jeg lakket f.eks. DVD-brenneren min uten å bruke grunning, men om du kjøper lakk på Europris koster det rundt 40 kr per boks, så da er det vel nesten like greit å gå for grunning :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Kanskje jeg skulle spesifisert litt bedre (dog takk for sitatet, Meh.). Hvorfor bruke et slikt? Er det nødvendig? Skal til å bygge min egen når alle komponentene kommer ut neste uke og uken deretter, og jeg har kjøpt ekstra vifter til P183en. Er vel bare å slenge på en molex?

På forhånd,

takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...