Kriss^ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg fikk 4, fornøyd med det! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vel, nedtur..... *kremt*.... fikk fire.... Det er jo ikke dårlig det da Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg blir fornøyd med 4, men jeg håper på 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jer regner med 3er men håper på 4er! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vel, nedtur..... *kremt*.... fikk fire.... Det er jo ikke dårlig det da Neida. Er jo ikke dårlig, men hadde så inderlig lyst på en femmer, som ville avgjort om jeg hadde fått fem i snitt Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Når vi først er inne på snitt, så skal ikke jeg skryte av å ha fått ni seksere og syv femmere på vitnemålet Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Så hvilke karakterer har dere fått på engelsk eksamen? Jeg får ikke min før imorgen.. EDIT: Noen som vet om det er mulig å få se "rettingen"/hva man har blitt trukket for på engelsk eksamen? Noen lærere på skolen vår har sagt at det er mulig å få sett dette på skolen, men jeg er usikker. Endret 20. juni 2010 av Exozza Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg får vite karakteren i dag. Føler at jeg har gjort feil på alle oppgavene bortsett ifra oppgave 1 på eksamen. På oppgave 2 skrev jeg om et bokutdrag og ikke en nyhetsartikkel som det stod at jeg skulle og på oppgave 3 skulle jeg skrive om en avgjørelse som skulle forandre livet til to personer fra heftet, dette har jeg bare indirekte gjort. Får jeg under 4'er på den (noe jeg etter all sannsynlighet får) blir det en deprimerende avsluttning og vitnemålutdeling i dag. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk karakter 4, er fornøyd Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Når vi først er inne på snitt, så skal ikke jeg skryte av å ha fått ni seksere og syv femmere på vitnemålet En venn av meg fikk 12 seksere, en to og resten fem tror jeg ironisk nok kom hu inn på opptaks prøve til skolen hu ville innpå (stange musikklinje) Men, jeg fikk 4 ^^ Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil, så ligger eksamenskarakteren allerede på Internett. Gå på http://www.vigo.no, trykk på "Fagskoleutdanning", logg inn med din "MinID", trykk på "Fagkarakterer", velg skolegang, og vips! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fikk 4 på jeg og, ville helst hatt en 5 da... Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 YES, fikk 5, har hatt 4 på kortet i 3år. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Når vi først er inne på snitt, så skal ikke jeg skryte av å ha fått ni seksere og syv femmere på vitnemålet En venn av meg fikk 12 seksere, en to og resten fem tror jeg ironisk nok kom hu inn på opptaks prøve til skolen hu ville innpå (stange musikklinje) Men, jeg fikk 4 ^^ En kamerat ffikk 13 seksere, 1 trer og resten 5. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det bør settes opp ny poll her med hvilken karakter man fikk Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 +1 Jeg fikk forresten 4 og er dritfornøyd Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil, så ligger eksamenskarakteren allerede på Internett. Gå på http://www.vigo.no, trykk på "Fagskoleutdanning", logg inn med din "MinID", trykk på "Fagkarakterer", velg skolegang, og vips! Var ikke der til meg ... Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk også 6 på engelsk eksamen, og ender da opp med 5,46 i snitt (sju seksere og åtte femmere). Hele min klasse kom opp i engelsk, og de fleste fikk 4 eller 5 på årets eksamen (selv om deres standpunktkarakter ligger rundt 3-4). To medelever fikk også 6, men disse har jeg alltid briljert over. Er det bare jeg som synes sensorene har vært litt milde i år? Jeg gledet meg faktisk til å få tilbake denne eksamenen, for da kunne jeg virkelig fått vite hva jeg ligger på i engelsk (jeg føler våre lærere er milde med karakterer). Men når jeg nå ser at de fleste har fått mye bedre enn de pleier, så føler jeg at jeg enda en gang har mottatt en ufortjent karakter (selv ligger jeg på 6 i engelsk skriftlig). Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som vet åssen det er med å hente eksamenen sin? Når kan man gjøre dette? Etter sommerferien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå