fiskebollebiff Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hehe, jeg hadde den comboen jeg også. Lenke til kommentar
Slett meg slett meg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fikk dere ikke bruke clue? Jeg brukte den flitting, er så sinnsykt glad for at jeg hadde den! Dataen jeg brukte på skolen hadde allerede clue, så trengte ikke å styre på med CD'en heller, virket som at jeg var den eneste i klassen som tenkte på å bruke det, for når jeg så bort på de andre så satt de og bladde gjennom ordbøkene. Tapere! Herlig å se at det er så mange som har gjort samme feilene som meg. Vet ikke om noen andre klarte å både glemme overskrift OG gjøre feil på oppgave 2, men Unnskyld, men kan du forklare meg hva clue er? har aldri hørt om det, er det et retteprogram eller oversettelseprogram? hehe Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ok. Jeg har glømt hva jeg skrev om. Kan noen liste opp 3A,B og C? Husker jeg skrev en av de første, men husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fikk dere ikke bruke clue? Jeg brukte den flitting, er så sinnsykt glad for at jeg hadde den! Dataen jeg brukte på skolen hadde allerede clue, så trengte ikke å styre på med CD'en heller, virket som at jeg var den eneste i klassen som tenkte på å bruke det, for når jeg så bort på de andre så satt de og bladde gjennom ordbøkene. Tapere! Herlig å se at det er så mange som har gjort samme feilene som meg. Vet ikke om noen andre klarte å både glemme overskrift OG gjøre feil på oppgave 2, men Unnskyld, men kan du forklare meg hva clue er? har aldri hørt om det, er det et retteprogram eller oversettelseprogram? hehe Clue er ordbok Lenke til kommentar
Slett meg slett meg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Clue er ordbok Lurer veldig på hvorfor jeg aldri har hørt om det før.. D: Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Dere som valgte 3A, hva skrev dere om? Selv skrev jeg om plastisk kirurgi på tenåringer. Skrev ett handlings referat fra filmen Slumdog Millionaire, kan ikke si at det ikke passer inn, men mangel på fantasi er det så absolutt! Men blir gøy å få standpunktskarakterene i morgen da Endret 27. mai 2010 av RipperX Lenke til kommentar
jarah Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Bare til informasjon ligger oppgaveheftet (inneholder alle oppgavene vi fikk idag) som vedlegg på førstepost. Lenke til kommentar
MF-G Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) . Endret 28. mai 2010 av MF-G Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 skrev 0 ord på task 3 -.- bra det var hovedoppgaven 1 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ballestikk: Nei, ikke i det hele tatt. Men jeg argumenterte med at elever kan ha husdyr hjemnme, og har da "katt og hund" på sine klær haha Det er bra argument det da, mange på skolen min som går rundt og stinker hund:thumbdown: Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 3D: Det stod at vi skulle "continue the story", altså fortsette historien. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sensorveiledning ligger nå på nettet http://www.udir.no/Artikler/_Eksamen/Vurderings--og-sensorveiledninger-og-forhandssensur-grunnskolen/ Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som vet når vi får vite karakteren på eksamen? Får vi den i posten eller noe? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jaja, andre som fikk toppkarakter? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vi får den 23, så er ganske spent Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er ikke spent,men har jo alltids litt nerver når jeg vet at det er en liten, liten sjangs for at en annen tekst som er skrevet på engelsk og ligger på nettet kan stemme med litt for mange prosent i forhold til min tekst selv om jeg vet at jeg ikke har jukset på noen måte. 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vel, nedtur..... *kremt*.... fikk fire.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå