Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2010 - 10'ende trinn (AVSLUTTET)

77 stemmer

1. 1. Hvilken langsvarsoppgave valgte du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk dere ikke bruke clue? Jeg brukte den flitting, er så sinnsykt glad for at jeg hadde den! Dataen jeg brukte på skolen hadde allerede clue, så trengte ikke å styre på med CD'en heller, virket som at jeg var den eneste i klassen som tenkte på å bruke det, for når jeg så bort på de andre så satt de og bladde gjennom ordbøkene. Tapere! :whistle:

Herlig å se at det er så mange som har gjort samme feilene som meg. Vet ikke om noen andre klarte å både glemme overskrift OG gjøre feil på oppgave 2, men :)

Unnskyld, men kan du forklare meg hva clue er? har aldri hørt om det, er det et retteprogram eller oversettelseprogram? hehe

Lenke til kommentar

Fikk dere ikke bruke clue? Jeg brukte den flitting, er så sinnsykt glad for at jeg hadde den! Dataen jeg brukte på skolen hadde allerede clue, så trengte ikke å styre på med CD'en heller, virket som at jeg var den eneste i klassen som tenkte på å bruke det, for når jeg så bort på de andre så satt de og bladde gjennom ordbøkene. Tapere! :whistle:

Herlig å se at det er så mange som har gjort samme feilene som meg. Vet ikke om noen andre klarte å både glemme overskrift OG gjøre feil på oppgave 2, men :)

Unnskyld, men kan du forklare meg hva clue er? har aldri hørt om det, er det et retteprogram eller oversettelseprogram? hehe

Clue er ordbok :p

Lenke til kommentar

Dere som valgte 3A, hva skrev dere om? :dribble: Selv skrev jeg om plastisk kirurgi på tenåringer.

Skrev ett handlings referat fra filmen Slumdog Millionaire, kan ikke si at det ikke passer inn, men mangel på fantasi er det så absolutt! :p

Men blir gøy å få standpunktskarakterene i morgen da :D

Endret av RipperX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ikke spent,men har jo alltids litt nerver når jeg vet at det er en liten, liten sjangs for at en annen tekst som er skrevet på engelsk og ligger på nettet kan stemme med litt for mange prosent i forhold til min tekst selv om jeg vet at jeg ikke har jukset på noen måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...