-sebastian- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Karakteren får hvertfall vi på vestlandet vite den 17 Juni, når vi får igjen hele vitnemålet. Eller er det den 18... Hvertfall, ikke før vitnemålet. Lenke til kommentar
Fribol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vi fikk ikke bruke minnepenn Lenke til kommentar
Eliiise Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg tolket 3D som happy-ending... Vi får ikke svar på eksamenen før vitnemålet blir delt ut. her får vi det 17. Juni Lenke til kommentar
Fribol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Uff. Jeg får en dårligere og dårligere følelse hver gang jeg tenker på eksamenen nå. Jeg fikk ikke tid til å lese gjennom den, og har sikkert ikke lest oppgaven godt nok. Kor lenge må jeg gå rundt og lide før vi får vite karakteren? Noen som har peiling? tipper alle får vite det den 17. juni. Jeg som bor i møre og romsdal skal det. Jeg vet også at de på Hedmark får vite det 17. juni Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm... Når jeg tenker meg om så stod det på oppgave 2 '' Velg en artikkel fra heftet og skriv hvorfor eller hvorfor det ikke er et godt eksempel på akkurat den type tekst'' Jeg valgte et utdrag fra en bok Nooo! Lenke til kommentar
tom94 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lurer, er jeg den eneste som tok med minnebrikke som lagra tekstene mine på dem slik at jeg kan lese på dem nå? Leser igjen for å se hvor mange ord jeg ikke pleier å bruke jeg har, for eksempel brukte jeg However, oposite 6 (ehm), further more, due to the fact, physical, psychical, firstly, secondly, thirdly, therefore, beyond amazing... ++ Føler meg litt smart... :O jeg fant en feil Håper det gikk bra med alle sammen da, at vi ikke får for strenge sensorer Jeg tok med minnepinne som jeg har alle oppgavene på Lenke til kommentar
Slett meg slett meg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm... Når jeg tenker meg om så stod det på oppgave 2 '' Velg en artikkel fra heftet og skriv hvorfor eller hvorfor det ikke er et godt eksempel på akkurat den type tekst'' Jeg valgte et utdrag fra en bok Nooo! Men alle er liksom artikler tror jeg. For det er et magasin og da .. er alt artikler.. på en måte.. håper jeg. hvis ikke har jeg gått på samme feilen.. NEI! :O Lenke til kommentar
Sekkebek Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Oppgavene var stive og relativt kjipe. Har INGEN magefølelse om hvordan det gikk. Ble oppgave 3D og skrev ut 7 sider, skrev nærmere 6 og en halv 1 Lenke til kommentar
Eliiise Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hvor mange linjer skrev dere i ett avsnitt? Jeg skrev ca. 5-6 linjer på hvert avsnitt, håper ikke dette er for lite. Det er vel innholdet som er viktigst? Endret 27. mai 2010 av Eliiise Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm... Når jeg tenker meg om så stod det på oppgave 2 '' Velg en artikkel fra heftet og skriv hvorfor eller hvorfor det ikke er et godt eksempel på akkurat den type tekst'' Jeg valgte et utdrag fra en bok Nooo! Men alle er liksom artikler tror jeg. For det er et magasin og da .. er alt artikler.. på en måte.. håper jeg. hvis ikke har jeg gått på samme feilen.. NEI! :O Jeg var også litt usikker på dette, MEN i oppgaveteksten til nr. 2 stod det at mange av artiklene kunne trykkes i aviser (newspapers). Så jeg regner med det var nyhetsartikler det er snakk om? Lenke til kommentar
le639 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hmm... Når jeg tenker meg om så stod det på oppgave 2 '' Velg en artikkel fra heftet og skriv hvorfor eller hvorfor det ikke er et godt eksempel på akkurat den type tekst'' Jeg valgte et utdrag fra en bok :dontgetit: Nooo! Jeg tror det stod news(ettelerannet) article EDIT: litt sein ja Endret 27. mai 2010 av le639 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har oppgaven her og kan sitere den Task 2 There are several newspaper articles in this magazine. Choose one article which you find interesting. Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why not? Write a couple of paragraphs Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og da er vel oppgaven at vi skal fortelle hvorfor det var en god eller dårlig nyhetsartikkel? Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Herregud, oppgavene var jo helt suckish. Task 1 gikk relativt greit, tror jeg. Task 2 er jeg ganske usikker på.. Skrev tre avsnitt på den, fordi det stod jo tross alt "write a couple of paragraphs". På langsvarsoppgaven valgte jeg oppgave 3D, og fant nå ut at jeg glemte tittel. Men tittel trodde jeg da ikke at skulle være med, grunnet at man skulle fortsette på en fortelling som allerede var i heftet (?). Ser det er flere som har valgt 3D. Hvordan tolka dere punktet "Write a good ending." ? Her kan det jo bety både at det skal være en god eller en lykkelig slutt. Og det angående "a good ending", jeg tolket det som at man skulle skrive en god slutt, altså mye fokus på at slutten skulle være bra. Min slutt jobbet jeg mye med, og endte opp med at han mannen døde. Hvis jeg har gjort feil, er det bare grunnet dårlig skrevet oppgaver. Ville de hatt en "happy ending", måtte de jo skrevet det. HVA FAEN? 1 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Helt enig med deg Exozza hadde det vert en Happy ending man skulle skrive måtte det ha stått happy og ikke good. Good betyr jo god Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Couple betyr par. Haha, da har jeg nok bommet på alle oppgavene utenom Task 1.. Har alltid forbundet "a couple of" som et par, og da at det er mer enn to. Liksom, "hvor mange skal på festen?". "Hmm.. Det kommer et par". Hvorfor kunne de ikke bare skrevet "two paragraphs" som på de andre oppgavene? De ødelegger jo bare for oss med å skrive oppgavene slik de gjør. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har oppgaven her og kan sitere den Task 2 There are several newspaper articles in this magazine. Choose one article which you find interesting. Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why not? Write a couple of paragraphs FAEN! Hvis du har alle oppgavene. Gidder du å skrive hva som stod i oppgave 3F? Slik at jeg kan være helt sikker på at jeg har drete meg helt ut? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Haha! Sikkert bare en typisk lure oppgave Like før jeg gjorde det samme som du gjorde. Men, så tenkte jeg meg om. Lenke til kommentar
Slett meg slett meg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jaja. Det er jo oppgave 3 som teller mest. Hvor mye tellern egentlig? 70/80% av karakteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå