Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2010 - 10'ende trinn (AVSLUTTET)


  

77 stemmer

  1. 1. Hvilken langsvarsoppgave valgte du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg ferdig! Følte det gikk helt greit egentlig. Skrev oppgave 3D, hva skrev dere?

 

Skrev den samme som deg :) Mislikte egentlig oppgavene, synes de har vært mye friere tidligere år, og hadde håpet på "Write a novel"-oppgaven som var i fjor.. Men tror egentlig det gikk ganske bra med meg også :)

Lenke til kommentar

Følte eksamenen var helt annerledes en tentamenene. I tillegg til at alle oppgavene var rævva, streika minnepennen når vi skulle starte. Ble stressa, nervøs og alt ble bare tull. Klarte ikke komme i gang å skrive noe som helst og alt ble galt!

Lenke til kommentar

Syke avisbud, så skjeive oppgaver det var!! Jeg fikk helt noia da jeg leste dem! Tror 1 og to gikk helt fint, men nummer 3... *grøss* :thumbdown:

 

Jeg skrev 3A, men det ble en rotete tekst med mye tull. Tror språket var bra, men selve innholdet står nok ikke til mer enn en 3-er... :whistle:

 

Huff, det var dumt at det var så annerledes oppgaver fra i fjor; da var det jo ingen verdi i forberedelsene vi hadde på tentamen da vi fikk løse gamle eksamensoppgaver :(

 

Alt i alt en dårlig første-eksamen-opplevelse :cry: :cry:

Lenke til kommentar

kan folk si hva de skrev på oppgave 2? tror jeg har gjort heeelt feil :(

Forsto oppgaven sånn at man skulle plukke ut en av artiklene i det forberedelsesheftet, også skulle vi komme med positive ting om artikkelen og evt. negative.

 

btw: så var det lov med minnepenn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...