banan-3000 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ja, det nermer det seg Husk sitater skal skrives i kursiv. lærnern vår sier vi MÅ skrive kilder, husk dato og klokkeslett. ta med noen reviews av Bud, not Buddy og Skin, lurt! Ikke start setninger med det samme hele tiden ser nubent ut 1. Although- Selvom 2. At first- i starten 3. Despite - Til tross for 4. Even If - Selv om 5. In case- I tilfelle 7. Still - Uansett 8. Then - Da 9. Whenever - Når som helst 10. Wherever - Uansett hvor 11. While - Mens ( While he was standing ) f.eks.. 12. Usually – Vanligvis Endret 26. mai 2010 av banan-3000 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hørte noen si det er lov å ha med en minnepenn. Man kan ha dokumentere der. Sånn som kildene, etc... Altså åpne andre dokumenter. Er dette lov? Lenke til kommentar
banan-3000 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hørte noen si det er lov å ha med en minnepenn. Man kan ha dokumentere der. Sånn som kildene, etc... Altså åpne andre dokumenter. Er dette lov? Det er lov med minnepenn, men kan bli vanskelig å overtale lærere som har bestemt seg at det ikke er lov. :/ Lenke til kommentar
Sekkebek Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg tar også kvelden. LYKKE TIL, VI GREIER DETTE, LETT! Lenke til kommentar
iverdensterke Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 tusen takk for all hjelp, det var vært til stor hjelp!! Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg legger meg nå. Ønsker alle i denne tråden lykke til, og håper dere får til noe bra :-) Får bare håpe oppgavene ikke er så veldig forskjellige fra oppgavene i fjor. Kom gjerne her etter eksamen og fortell hvordan det gikk. Takk for all hjelp. God natt, og lykke til! - eXozza Endret 26. mai 2010 av Exozza Lenke til kommentar
Wihi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lykke til allesammen ! Takk for all hjelpen Prøv å ikke stress sånn, det er jo som en tentamen bare strengere Og, et tips kjøp frukt til imorgen istedet for godteri, jeg blir veldig rastløs og jeg klarer ikke jobbe hvis jeg spiser godteri på tentamener ogsånn. Vet jo ikke hvordan det er med dere Lurt å komme litt tidligere også, og sjekk at du har med alt ogsånn. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takker for all den gode hjelpen Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Stineknis Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Var det noen som hadde lagt ut en oversatt versjon av A2? Lenke til kommentar
2nyeah Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takk for hjelpen alle sammen, og lykke til med eksamenen i morgen! Det kommer heilt sikkert til å gå kjempe fint! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har nå mekka meg en skikkelig jævelpærm med info Nå legger jeg meg til å sove med engelsk radio på øret, for å komme "in the mood" Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 da er jeg full pakka med engelsk etter en god del Spilling og gramatiske 1337 ord Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da tar jeg også kvelden. Lykke til i morgen! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Burde jeg ha bestemt meg hvilken oppgave jeg skal ha av A2 eller A3 nå ? Aner ikke hva jeg skal ha, har bare fått masse informasjon fra dere nå, så tror kanskje jeg bestemmer meg i morgen da. Endret 26. mai 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Da går jeg til seng også, lurer fælt på om det blir streik i morgen! Lykke til folkens, håper alle bruker den tiden de har til disposisjon. Hilsen trådstarter 1 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 vi satser på streik (ihvertfall jeg) god natt! takk for god tråd! kom virkelig til nytte! Lenke til kommentar
donoren Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lurer på om jeg skal laste ned wikipedia. Flere som har gjort det / tenker å gjøre det? Vet at det tar en god stund å laste ned wikipedia. Fant ikke minnepenn, bruker ipod. Ipod classic, det er ingen nett tilgang eller bluetooth tilgang på denne. Håper jeg får bruke clue, men noe aner meg at jeg blir stoppa når dem ser at det er en ipod Lykke til folkens. Lenke til kommentar
Watt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 da drar jeg til bussen! Får håpe oppgavene klaffer i år også lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
NeXxX Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da skal jeg gjøre meg klar til skolen, får håpe oppgavene er gode LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå