iverdensterke Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 noen Noen gode ord om Identiet og plastisk kirurgi? Lenke til kommentar
Randomboy94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 åååh ... kan noen hjelpe meg.. har valgt a 3 - altså focus on boxing har lest hele heftet.. og har bra kilde også videre noen som kan hjelpe meg med b- delen hva er smart å kunne evt.. bra kilder om noen har det ? takker Lenke til kommentar
hus7ler Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan forresten heller ikke ha med deg oversettelsesprogram (overraskende nok). Selv om det ikke kan brukes til kommunikasjon... Sånn jeg har forstått det gjelder det ikke oversettelsesprogrammet i word,men programmer som trtrans der du bruker internet. Clue er jo tillatt Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Neeeei. Begynne å streeesse sykt nå... Skal det være I was You were He, she, it was we, you, they were ??? ü,, Lenke til kommentar
Randomboy94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 åååh ... kan noen hjelpe meg.. har valgt a 3 - altså focus on boxing har lest hele heftet.. og har bra kilde også videre noen som kan hjelpe meg med b- delen hva er smart å kunne evt.. bra kilder om noen har det ? takker Lenke til kommentar
Elisabitch Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Neeeei. Begynne å streeesse sykt nå... Skal det være I was You were He, she, it was we, you, they were ??? ü,, Ja =) Lenke til kommentar
Christineoe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Hvordan oppgir dere kilder i en stil ?: ) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan forresten heller ikke ha med deg oversettelsesprogram (overraskende nok). Selv om det ikke kan brukes til kommunikasjon... Sånn jeg har forstått det gjelder det ikke oversettelsesprogrammet i word,men programmer som trtrans der du bruker internet. Clue er jo tillatt Ja. Og clue er en digital ordbok, ikke et oversettelsesprogram Lenke til kommentar
hus7ler Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da vil jeg ønske alle lykke til! Håper det går bra med dere alle! :-) Det fortjener vi, etter det arbeidet vi har lagt ned. Snakkes imorgen etter skolen, da kommer jeg med referat om hvordan det har gått med meg. Satser på 4-5 LYKKE TIL! WALK THE LINE,PEOPLE Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Hvordan oppgir dere kilder i en stil ?: ) Som læreren min sa kan du f.eks referere til kilden: "Sitat/Stoff" as quoted by "Person/Kilde" o.l er et alternativ Lenke til kommentar
Christineoe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Hvordan oppgir dere kilder i en stil ?: ) Som læreren min sa kan du f.eks referere til kilden: "Sitat/Stoff" as quoted by "Person/Kilde" o.l er et alternativ skjønner! : ) men skriver du opp kildene kun i teksten eller i teksten og på slutten ? Lenke til kommentar
Randomboy94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hvordan skal jeg referere til en kilde.. skal jeg liksom skrive alle kilder som jeg har brukt helt nederst på arket når jeg er ferdig ? vært så snill help me med this! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Btw bare jeg som tenker på hip hop når jeg leser A1? Ikke at jeg klager , da har jeg noe om skrive om Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 hvordan skal jeg referere til en kilde.. skal jeg liksom skrive alle kilder som jeg har brukt helt nederst på arket når jeg er ferdig ? vært så snill help me med this! Skriv de nederst på arket ja. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Lykke til alle sammen, jeg tar kvelden nå for en god natts søvn. Kanksje trådstarter kunne mekka en poll med karakterer, men det er jo lenge til vi får vite dem. snx Endret 26. mai 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hvordan skal jeg referere til en kilde.. skal jeg liksom skrive alle kilder som jeg har brukt helt nederst på arket når jeg er ferdig ? vært så snill help me med this! Du kan ha en side på slutten der du kan skrive ned alle kildene (web sider etc.) altså et referanse ark, elrs kan du gjøre som jeg skrev et par poster over, hvis du bare bruker sitater elr fakta. Begge deler funker også Det var det vi fikk beskjed om, og lykke til alle sammen ^^ Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Liten ting jeg har skrevet ned I: Was – Have – Am - Do You: Were – Have – Are - Do He, she, it: Was – Has – Is - Does We, you, they: Were – Have – Are - Do 2 Lenke til kommentar
NeXxX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lykke til da folkens! Jeg skal i hvertfall referere til dere som kilde ;p Neida Takk alle sammen for alt dere har lagt ut, det har virkelig hjulpet meg Lenke til kommentar
SkrufStark Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takk Folkens <3 Lykke til imorgen :D<3<3 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lykke til i morgen alle sammen! Lure tips: -Husk stor bokstav på feks navn, steder, dager og slikt. -Husk stor "I" når det kommer til feks I'm. -Gode setnings oppbyggninger. -Husk punktum, komma, tødler osv. -Bruk ordbok og tiden godt. -Husk topp og bunntekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå