Mocca_Mini Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje noen har lyst til å legge ut notatene sine å Det hadde ikke gjort no Lenke til kommentar
langlo94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje noen har lyst til å legge ut notatene sine å Det hadde ikke gjort no Her he du litt (Sjå for deg ei pil som peiker ned ) Artikkel.txt Boxing.txt Hooverville.txt How to write med ideer fra elevene.doc Lenke til kommentar
BambiB Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Angående A2. Etter å ha lest igjennom alle tekstene i A2 tenker jeg at et fellestrekk for alle tekstene er ordet Identitet. Endret 26. mai 2010 av Juliemjau Lenke til kommentar
Hjelp!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som har noen ferdige notater som de har jobbet med i dag før eksamen? Det hadde vært til stort hjelp om noen hadde giddet å lagdt det ut her! Lenke til kommentar
Wihi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nå blir det veeldig mange worddokumenter jeg må ha med! Men husk at det er viktig å ikke sløse vekk tiden på å finne fram det du leter etter på alle wordokumentene. Jo, når vi snakker om det med kilder så står det at kildene må oppgis slik at leseren kan finne fram til akkurat det du skriver om. Læreren vår sa at hvis vi bruker en bok som kilde må du føre inn hele tittelen på boka, forfatter og når den ble gitt ut. Jeg har også tenkt til å ta A2, og prate om det med plastikk operasjon, er det mulig å bruke blogger som eksempler og kilder? Ta f.eks den svenske bloggeren kissie ( www.kissies.se )tror dere jeg kan bruke henne som et eksempel? Lenke til kommentar
kjærvik Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet? Har funnet litt fra Wikipedia om "Street Art" og om "Dharavi-slummen" i India. Street art.doc THE DHARAVI SLUM.doc 1 Lenke til kommentar
BambiB Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Her er en "step by step" over hvordan du ryddigst og riktigst oppgir kilder. (På engelsk) How to write a reference list.doc 1 Lenke til kommentar
Maryyy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nå blir det veeldig mange worddokumenter jeg må ha med! Men husk at det er viktig å ikke sløse vekk tiden på å finne fram det du leter etter på alle wordokumentene. Jo, når vi snakker om det med kilder så står det at kildene må oppgis slik at leseren kan finne fram til akkurat det du skriver om. Læreren vår sa at hvis vi bruker en bok som kilde må du føre inn hele tittelen på boka, forfatter og når den ble gitt ut. Jeg har også tenkt til å ta A2, og prate om det med plastikk operasjon, er det mulig å bruke blogger som eksempler og kilder? Ta f.eks den svenske bloggeren kissie ( www.kissies.se )tror dere jeg kan bruke henne som et eksempel? EG har svart på oppgaven "how did you work on the preparation day?" no og har den med meg i måren bare i tilfelle vi får spørsmål om det. Eg ligger den ut her så dere kan se den. Er sikkert mange feil så kan noen av dere rette litt på den? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet? Har funnet litt fra Wikipedia om "Street Art" og om "Dharavi-slummen" i India. Hentet du all informasjonen fra wikipedia? Lenke til kommentar
kjærvik Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Her er en "step by step" over hvordan du ryddigst og riktigst oppgir kilder. (På engelsk) Her er også en veldig fin forklaring på hvordan man fører opp kilder (å sitere, bruke fotnoter, litteraturreferanse og internettreferanse). Leif Harboe - Hjelp til profesjonell bruk av kilder i skolearbeidet Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet? Har funnet litt fra Wikipedia om "Street Art" og om "Dharavi-slummen" i India. Hentet du all informasjonen fra wikipedia? Hentet informasjonen om "Street Art" på Wikipedia, det om "Dharavi-slummen" hentet jeg fra BBCs nettsider. Lenke til kommentar
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet? Har funnet litt fra Wikipedia om "Street Art" og om "Dharavi-slummen" i India. Hentet du all informasjonen fra wikipedia? Legg ut link da. Vurderer å ta det med i morgen. :) Lenke til kommentar
kjærvik Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet? Har funnet litt fra Wikipedia om "Street Art" og om "Dharavi-slummen" i India. Hentet du all informasjonen fra wikipedia? Legg ut link da. Vurderer å ta det med i morgen. :) Info om "Street Art" og "Dharavi-slummen" ligger ute som word-dokument lenger opp på side 22 På skolen i dag fikk vi en liste med tips til skriftlig eksamen i engelsk. Legger den ut her på forumet med tanke på at noen muligens kan dra litt nytte av den. TIPS TIL SKRIFTLIG EKSAMEN I ENGELSK.doc Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som kan forklare meg litt bedre hva saras face handler om? skjønte det ikke jeg.. Jeg lurte litt på den, jeg òg. Sånn jeg så det, handler det om ei jente som blir kjent med en superstjerne (på en sykehusklinikk eller noe), Jonathan Heat, som selvfølgelig er idolet hennes. Han lover henne å bli en stjerne. I bytte for det skal han få hennes ansikt. Altså, ved hjelp av plastisk kirurgi "bytter" de ansikt. Sara er sykelig opptatt og bekymret av utseendet sitt, men hun har et vakkert ansikt. Og J. Heat får altså dette ansiktet... (som jeg skjønte det). Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje noen har lyst til å legge ut notatene sine å Det hadde ikke gjort no Her he du litt (Sjå for deg ei pil som peiker ned ) HAR DU DISSE I ANNET TEXTFORMAT. får kke åpna de, også er de sikkert viiiktig :DDD ü,, Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 wait wait, jeg er ikke helt med her...... så i morra, så skal vi få spørsmål om noe som er basert på 'focus' right? og skal vi faktisk få de alternativene som street life boxing, changing me? i morgen? vil det ha noe med de tingene å gjøre? Lenke til kommentar
TilfeldigAnonymPerson Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 wait wait, jeg er ikke helt med her...... så i morra, så skal vi få spørsmål om noe som er basert på 'focus' right? og skal vi faktisk få de alternativene som street life boxing, changing me? i morgen? vil det ha noe med de tingene å gjøre? Ja vi kommer til å få oppgaver basert på forberedelsen. Det er ihvertfall sånn det har vært de siste årene. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Får vi lov til å ta med oss hefte i morgen? Lenke til kommentar
BambiB Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 wait wait, jeg er ikke helt med her...... så i morra, så skal vi få spørsmål om noe som er basert på 'focus' right? og skal vi faktisk få de alternativene som street life boxing, changing me? i morgen? vil det ha noe med de tingene å gjøre? Høyst sannsynlig ja. Lenke til kommentar
TilfeldigAnonymPerson Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Får vi lov til å ta med oss hefte i morgen? Det er lov med alle hjelpemidler som ikke kan kommunisere. Lenke til kommentar
BambiB Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Får vi lov til å ta med oss hefte i morgen? Alt unntatt kommunikasjonsmidler er tillat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå