Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2010 - 10'ende trinn (AVSLUTTET)


  

77 stemmer

  1. 1. Hvilken langsvarsoppgave valgte du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Virker kke ... :hmm: ü,,

 

 

La den til som vedlegg nå ;)

 

Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!!

 

 

Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! :)

 

 

 

 

GENIALT! :)

 

Hvor og hvordan får jeg lastet den ned?

Lenke til kommentar

 

Virker kke ... :hmm: ü,,

 

 

La den til som vedlegg nå ;)

 

Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!!

 

 

Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! :)

 

 

 

 

GENIALT! :)

 

Hvor og hvordan får jeg lastet den ned?

 

 

Se på s 19. Der står det ;)

Lenke til kommentar

 

Virker kke ... :hmm: ü,,

 

 

La den til som vedlegg nå ;)

 

Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!!

 

 

Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! :)

 

 

 

 

GENIALT! :)

 

Hvor og hvordan får jeg lastet den ned?

 

 

Se på s 19. Der står det ;)

 

Utrolig bra. Kommer til å bruke den!! Takker:)

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg litt bedre hva saras face handler om?

skjønte det ikke jeg.. :blush:

 

Kort og grovt fortalt handler teksten om "pr-kåte" Sara som blir manipulert av rockestjernen "Heat" til å gjennomføre plastisk kirurgiske inngrep. Den plastiske operasjonen ender med Dr.Waylande Kaye "skreller av" Saras vakkre ansikt og deretter plasserer det på Heat.

 

Slik forsto nå jeg det.

Endret av Juliemjau
Lenke til kommentar

Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. :)

 

Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane.

Lenke til kommentar

Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. :)

 

Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane.

Hm, usikker. Jeg glemte å spørre læreren min om dette, men tror jeg oppgir begge deler for sikkerhetsskyld. Er så dumt å bli trekt for sånne ting.

Lenke til kommentar

Mange har skrevet her i tråden at de skal velge A2 og at de har funnet en del stoff om plastisk kirurgi. Noen som gidder å hive det ut her? :)

 

Har lett en del, spesielt etter undersøkelser om hvor mange tenåringer som har gått gjennom plastisk kirurgi o.l. Men den nyeste kilden jeg fant på en slik undersøkelse var fra 2003.

Lenke til kommentar

Mange har skrevet her i tråden at de skal velge A2 og at de har funnet en del stoff om plastisk kirurgi. Noen som gidder å hive det ut her? :)

 

Har lett en del, spesielt etter undersøkelser om hvor mange tenåringer som har gått gjennom plastisk kirurgi o.l. Men den nyeste kilden jeg fant på en slik undersøkelse var fra 2003.

Fant en del her: http://www.breastimplantinfo.org/what_know/teencosurgery.html

Kan være den samme du har vært innpå, der er undersøkelsen også fra 2003. Men jeg fant en del nyttig informasjon om hva/hvorfor osv. Syns det var til god hjelp. :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. :)

 

Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane.

 

 

Det bør jo ikke variere mellom lærere siden det ikke er de som skal rette de. Syntes systemet med informasjon om hvordan ting skal være har vært ganske dårlig. Har sett læreren vår stusse en del ganger over hva hun skal svare når vi spør hun om enkelte ting.

 

Syntes utdanningsdirektoratet burde være klarer på hva som skal være lov og ikke, og hvordan ting skal være. Og ikke minst at det skal være likt over hele landet slik at alle står likt, ikke slik at det er kommunen som bestemmer om man for eksempel skal få bruke minnepenn eller ikke. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...