Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2010 - 10'ende trinn (AVSLUTTET)


  

77 stemmer

  1. 1. Hvilken langsvarsoppgave valgte du?



Anbefalte innlegg

greier ikke logge inn på udir passordet er "EkSeNg12%Mai" ikke sant.

Prøv å skriv inn passordet manuelt, hvis du ikke allerede har gjort det.

 

Sitter nå på skolen og leser meg litt opp om gateungdom og ungdoms forhold til plastisk kirurgi. Jeg tror jeg dropper temaet boxing, da dette for meg virker veldig urelevant, og det finnes mer informasjon om de andre temaene.

spørsmålet mit er ikke hordan jeg kommer in på udir men om noen kommer inn. gidder noen å skekke

Ja jeg kommer inn og alle jeg kjenner kommer inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som har nr til Udir?

 

fant det. Har forøvrig sendt en mail til de om hvorvidt det er tilatt med interakrive ordbøker.

 

Poster du svaret i tråden når/hvis de svarer? For dette lurer jeg også veldig på. Det har ganske mye å si. Det tar litt kortere tid å bare skrive inn ordet du vil oversette enn å lete gjennom en ordbok. :)

 

Akkurat det jeg lurer ogsaa paa. Fint om han/hun forteller hva de sier. Har selv tenkt til aa ringe i morgen (naar det er aapent)

 

kan sikkert poste svaret jeg får, men om jeg ikke får svar ringer jeg i morgen for det her er vesentlig.

 

fikk ikke noe generelt svar sto bare at de enkelvist ikke kunne behndla spærsmålet mitt men at jeg måtte henvende meg til fylkesmannen og fylkeskomunen.

Lenke til kommentar

Har noen en dypere forklaring om tekstene i A1?

 

Skulle jeg ogsaa veldig gjerne ha hatt :)

 

Tekstene handler om hvordan "livet" er i gatene rundt om i verden. I slummen, i gangstermiljøet og i fattigmiljøer. Mitt tips er at vi finner flere linker hvor vi kan finne mere stoff fra forskjellige miljøer rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Har noen en dypere forklaring om tekstene i A1?

 

Skulle jeg ogsaa veldig gjerne ha hatt :)

 

Tekstene handler om hvordan "livet" er i gatene rundt om i verden. I slummen, i gangstermiljøet og i fattigmiljøer. Mitt tips er at vi finner flere linker hvor vi kan finne mere stoff fra forskjellige miljøer rundt om i verden.

jeg bare lastet ned å så filmen slumdog miljoner (vet det er skrevet feil) så ar jeg noe å skrive om.

Endret av visir337
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har valgt tekst A3?

 

 

Kjekt om noen har noen tips!

 

”Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -- a desire, a dream, a vision. " Muhammad Ali.

Har tenkt mye rundty sitatet der... Har også lest en del om Ali, for å funnet ut hvordan han er. Studer også noen boksefilmer, les litt om regler innen boksing osv. Sist men ikke minst, legg GODT merke til sitatene. De kan du få bruk for :-)

Eksamen 2.docx

Endret av hus7ler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...