visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei, jeg kom også opp i engelsk og jeg er veldig misfornøyd med temaet, men vi får gjøre det beste ut av det. Jeg tror nok også at jeg kommer til å velge A2, for det er nok det temaet jeg har flest meninger om, og jeg føler jeg kan skrive veldig fritt om det. Noen stikkord er(har kanskje blitt nevnt før): - Ungdom, ungdomstiden er vanskelig - Identitet, hvem er jeg egentlig? - Popularitet, å følge trenden - Venner, hvordan de kan påvirke deg - Media, hvordan media påvirker deg Men jeg leser jo selvsagt hele heftet, for oppgaven til A2 kan jo være kjempe dritt. Jeg har tenkt til å både printe ut heftet og ha det på minnepenn. Fordi jeg synes det er lettere å bla når du har det på papir, men vil også ha det på dataen. Læreren vår har også sagt at vi får ha minnepenn, men må regne med at innholdet vil bli sjekka. Ordboker må vi ha med selv for vi er 3 klasser som skal ha engelsk eksamen, og det er ikke nok ordbøker til alle. På part B, så tror jeg egentlig jeg bare leser noen historier om hvordan man bygger opp fortellinger ogsånn. Læreren min sa at fiction er skjønnlitteratur, og jeg hater å skrive skjønnlitteratur, fikser artikler mye bedre. Oppgaven trenger ikke å være: å skrive en skjønnlitterær tekst, men kanskje skrive en artikkel om det? Hahah, jeg vet ikke Grammatikk så anbefaler jeg en link som var helt i begynnelsen her? : http://newflight.cappelendamm.no/c39462/sammendrag/vis.html?strukt_tid=39462 å gjøre noen oppgaver der, ellers så leser jeg Percy Jackson and the lightning thief og vi har fått noen gramatikkoppgaver fra læreren vår. Legger også til et vedlegg, den lå på fronteren vår. Noen ting man burde huske på når man skriver, jeg gjør sjelden de feilene selv, men ofte når du skriver noe feil og du ser krøllstreken, høyreklikker og velger ord, så velger du feil, hvis du ikke kan det da. Ble vel egentlig lagt ut på fronteren vår i 8.klasse, men dere kan jo ta en titt lagde nettopp denne brukeren, så kan ikke dette så godt Glemte å trykke legg ved denne filen, så het kommer vedlegget !Wrong words - Remember this!.doc hva er vitsen med å skjekkeden når du bare kan slette det som er på den før du leverer den inn til skjekk etter prøven vi leverer den etter eksamen og ikke før som vi burde Endret 26. mai 2010 av visir337 Lenke til kommentar
hus7ler Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ingen som har valg A3 her? Kunne tenkt meg å fått myldret litt ideer med noen. Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 greier ikke logge inn på udir passordet er "EkSeNg12%Mai" ikke sant. Lenke til kommentar
Hc123 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ingen som har valg A3 her? Kunne tenkt meg å fått myldret litt ideer med noen. Jeg tenker å velge A3, gi meg litt tid til å lese, så skal jeg se hva jeg får av ideer. Endret 26. mai 2010 av Hc123 Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ingen som har valg A3 her? Kunne tenkt meg å fått myldret litt ideer med noen. har jeg misforstått når jeg har valgt a1 og a3? vi skulle vel velge 2 + den ene faste ikke sant Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 har noen tatt bilder av alle sidene eller PDF MED BILDER? gjerne legg de ut! Lenke til kommentar
TilfeldigAnonymPerson Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ingen som har valg A3 her? Kunne tenkt meg å fått myldret litt ideer med noen. Jeg tror det vil være lettest å skrive en artikkel på A3. Ellers tror jeg det er et emne hvor du kan trekke inn mye av egene kunnskaper hvis du kan noe om boksing. Lenke til kommentar
Sekkebek Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, du skal velge enten A1, A2 eller A3. Og saa skal du lese hele part B. Noen som har valgt A1? Kunne tenke aa diskutere det ogsaa. Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) er det noen som klarer å logge inn på udir? jeg greier ikke selv om alt på status er ok Hva vi sjekker Hva vi fant Status Nettleser Chrome 4.1 \/ Skjermoppløsning 1280 x 800 \/ Flash plugin Flashplayer 10.0.45 \/ Adobe Reader plugin Adobe Reader (>7) \/ Endret 26. mai 2010 av visir337 Lenke til kommentar
TilfeldigAnonymPerson Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg tror at B kommer til å være en skjønnliterær oppgave siden emnet der er fiksjon. Endret 26. mai 2010 av TilfeldigAnonymPerson Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 okei for dem som har hele siden MED bilder send ZIP på PM!!! Lenke til kommentar
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 er det noen som klarer å logge inn på udir? jeg greier ikke selv om alt på status er ok Hva vi sjekker Hva vi fant Status Nettleser Chrome 4.1 \/ Skjermoppløsning 1280 x 800 \/ Flash plugin Flashplayer 10.0.45 \/ Adobe Reader plugin Adobe Reader (>7) \/ Hvis du kommer inn på fjorårets forberedelser, så må du logge ut og taste passordet på nytt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 okei for dem som har hele siden MED bilder send ZIP på PM!!! det finnes på nette nedlastbart??? Lenke til kommentar
Hc123 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 er det noen som klarer å logge inn på udir? jeg greier ikke selv om alt på status er ok Hva vi sjekker Hva vi fant Status Nettleser Chrome 4.1 \/ Skjermoppløsning 1280 x 800 \/ Flash plugin Flashplayer 10.0.45 \/ Adobe Reader plugin Adobe Reader (>7) \/ Sikker på at du skriver passordet riktig? Copy: EkSeNg12%Mai Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg tror at B kommer til å være en skjønnliterær oppgave siden emnet der er fiksjon. jeg har valgt A3 siden jeg har sett filmen om billy elliot. skal se den en gang til i dag så jeg får repitert den. Lenke til kommentar
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Nei, du skal velge enten A1, A2 eller A3. Og saa skal du lese hele part B. Noen som har valgt A1? Kunne tenke aa diskutere det ogsaa. Jeg har lest A1,men er usikker på om jeg velger den. A3 er også et godt valg. Endret 26. mai 2010 av Dopingfortapere Lenke til kommentar
visir337 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) er det noen som klarer å logge inn på udir? jeg greier ikke selv om alt på status er ok Hva vi sjekker Hva vi fant Status Nettleser Chrome 4.1 \/ Skjermoppløsning 1280 x 800 \/ Flash plugin Flashplayer 10.0.45 \/ Adobe Reader plugin Adobe Reader (>7) \/ Sikker på at du skriver passordet riktig? Copy: EkSeNg12%Mai kommer du inn? jeg skriver det riktig jeg har til og med passordet fra læreren på mlg å kopiert det. Endret 26. mai 2010 av visir337 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 okei for dem som har hele siden MED bilder send ZIP på PM!!! det finnes på nette nedlastbart??? bildene forsvinner! så har noen screenshots eller PDF med bilder send eller legg ut! flere en meg som trenger.... sitter en hel klasse Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Haha, jeg har ikke gjort en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå