Engberg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Vet om en butikk som visstnok er i, blant andre plasser, Trondheim og Oslo. Den selger amerikanske ting og matvarer. Jeg vet de selger Mountain Dew, og muligens Budweiser øl. Jeg tror butikken har et fransk navn. Noen som vet hvilken butikk jeg snakker om? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ultra selger en del amerikanske matvarer. Endret: F.eks selger Ultra på solsiden, Trondheim både amerikansk og tsjekkisk Budweiser. Endret 18. mai 2010 av k-orm Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ultra selger en del amerikanske matvarer. Er nok ikke Ultra, jeg husker nok navnet når jeg hører det. :/ EDIT: Virkelig? Vet du om de selger Budweiser-typer som Bud Light Lime? Endret 18. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Vet ikke hvilken butikk du tenker på, men nevnet Ultra fordi de selger amerikanske matvarer. Har ikke sett Bud Light Lime. Endret 18. mai 2010 av k-orm Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Ah. Var den typen jeg var ute etter. Har du mulighet for å finne ut om den er der? Har du ikke sett den, eller har du bare ikke sett etter den? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Studerte ølutvalget ganske bra nå sist lørdag, men så bare 'standar' budweiser. Men vet ikke hvordan det er på andre Ultrabutikker i landet. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Studerte ølutvalget ganske bra nå sist lørdag, men så bare 'standar' budweiser. Men vet ikke hvordan det er på andre Ultrabutikker i landet. Skjønner. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 deli de luca? Ja, det var det! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå