Historiefrik Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei, har nå gått inn i eksamensperioden, og skoleslutten er like rundt hjørnet. Problemet mitt er at gymlæreren min har bestemt seg for å ikke gi meg vurdert i faget(Har mye fravær, så han har en grunn), og jeg har søkt meg inn på universitet til høsten. Det jeg lurer på er om det finnes en måte jeg kan komme meg inn på universitetet med ikke vurdert i kroppsøvning, ved at jeg melder fra om å ha bestått i faget innen julen. Også lurer jeg på hvor raskt jeg kan få bestått i faget ved å gå opp som privatist, rekker man det før høsten? Takk for alle svar. MVH Mats Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kontakt inntakskontoret (hvis du logger inn på SO står det hvilket du er fordelt til). Første eksamen i kroppsøving etter sommeren er i november/desember. Lenke til kommentar
Historiefrik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar! Så det er altså mulig for meg å komme inn til høsten hvis jeg får snakket meg til det? Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvis jeg visste det for sikkert, hadde jeg sagt det. Rådgiveren på skolen min hintet om at det var mulig, men om han er til å stole på vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå