Gå til innhold

HTC HD2 eller HTC HD mini ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har HD2 på jobb for og føre dokumentasjon. Jeg er meget fornøyd. Jeg elsker skjermen, også er den pen. Hvis du absolutt skal ha en windows-telefon, så er den tingen. Eneste dumme er jo at den er litt stor. Kan være litt klossete og ha med seg hvis du ikke har god lomme. 

Som en privattelefon vil jeg ikke valgt windows mobile. Ville heller ha satset på androidtelefon,

Lenke til kommentar

Jeg har HD2 på jobb for og føre dokumentasjon. Jeg er meget fornøyd. Jeg elsker skjermen, også er den pen. Hvis du absolutt skal ha en windows-telefon, så er den tingen. Eneste dumme er jo at den er litt stor. Kan være litt klossete og ha med seg hvis du ikke har god lomme. 

Som en privattelefon vil jeg ikke valgt windows mobile. Ville heller ha satset på androidtelefon,

Har du tips om en bra androidtelefon da ?

Lenke til kommentar

Aktuelle Android-telefoner: HTC Desire (det meste av funksjonalitet, men ganske stygg), HTC Legend (mindre, penere), Samsung Galaxy S (... kommer snart), Samsung Spica (billigere), Google Nexus One (mye lik HTC Desire, men dyrere), Sony Ericsson X10 (mye lik Desire, men bedre kamera og annerledes UI - regnes overall som litt dårligere av diverse årsaker, men er et alternativ).

Mulig at HTC Hero kan være et alternativ også, det er forgjengeren til HTC Legend, og har bl.a. ikke OLED-skjerm (har forsåvidt samme skjermtype som det ryktes kommer på nye iPhone, IPS LCD), kan kanskje vurderes om du får den for en god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...