DarrenShan Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 hallo, trener kampsport og vil selvfølgelig bli bedre. treneren vår anbefaler noen naturlige produkter som gir alt av mineraler og vitaminer som må tas rett etter trening og et kosthold som skal gi deg mer overskudd. er dette nødvendig for å utvikle kroppen? har ikke lyst til å svi av masse penger og endre kostholdet mitt, men vil jo også bli bedre. jeg er ikke ute etter bodybuilding, men vil bli veldig raskt, noe som krever litt styrke, men ikke rå kraft, eller tar jeg feil? jeg har alltid trodd at å holde deg unna søtsaker og spise normalt, grønnsaker, frukt, fisk og kjøtt holdt, men nå er jeg bare forvirret. kan noen svare, trenger jeg noen spesiell kunnskap om ernæring for å utvikle meg? hilsen 15-åring fra sørlandet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eg vil personleg sei at eit variabelt, sunt kosthold vil vere ein idéel løysing. Unngå for mykje søtsaker, men held det på eit leveleg nivå. I din alder treng du mykje energi og overskot noko eit sunt koshold kan gi. Eg veit ikkje kva trenaren din meiner med "naturlege produkter" heller. Kostilskudd og liknande kan du nok for all del ta, men eg vil tru det er betre å berre få inn det du har behov for med vanleg mat. Lenke til kommentar
DarrenShan Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 han har mange "shaker" og forskjellig "energimat" med vitaminer og mineraler som han sier må tas rett etter trening for å bygge opp kroppen, men det jeg lurte på var jo om dette var nødvendig for å komme seg etter trening eller om det bare er "kosthold for "ekstreme idrettsutøvere" som bare må bli best, mens jeg bare vil klare mine egne mål, rask, men sterk og smidig kropp. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nei, du trenger ikke å ta shaker etter trening for å bli smidig og rask, men det vil hjelpe for muskelbygging. Lenke til kommentar
DarrenShan Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 men kan jeg bygge muskler uten? trenger også litt muskler, men er ikke ute etter bodybuilding. tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Proteinpulver (shake) er bare protein i pulverform... Du får samme næringen fra f.eks. melk, ost, egg og kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå