Duztey Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har nettopp fått nymaskinen min fra komplett.no, akkurat nå lurer jeg litt på hvilken versjon av detonatordriverne er best. Specs i signatur Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 La meg gjette: Du vil ha de som gir deg mest 3dmark? Hvis ikke, beklager jeg. Men det er vel ingen tenkelig grunn utover dette til ikke å velge de nyeste? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har nettopp prøvd de nyeste, 44.03, de funket ikke så veldig bra, fikk ca. 11000 3dmarks. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 På min maskin så har 40.70 driverne vært en klar favoritt. Mest stabile og raskeste driverne for mitt skjermkort, da de nye 44.xx driverne hadde motsatt effekt, mest sannsynelig fordi de er beregna på fx kort. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 ok, takk for tipsa. Tar gjerne imot flere tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå