Bofur Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Noen som har handlet hos Komplett eller MPX og fått TwinMos PC3200 DDR m/winbond ch5? Spurte MPX via mail i dag og fikk et sånt typisk elkjøp svar. (vi vet ikke om de vi har kommer med Bh5 eller Ch5). :-? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 I min uvitenhet må jeg få spørre om hva som er forskjellen.... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Noen som har handlet hos Komplett eller MPX og fått TwinMos PC3200 DDR m/winbond ch5? Spurte MPX via mail i dag og fikk et sånt typisk elkjøp svar. (vi vet ikke om de vi har kommer med Bh5 eller Ch5). :-? Tror komplett er helt tom for BH-5. Jeg fikk CH-5 og det er flere uker siden. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 I min uvitenhet må jeg få spørre om hva som er forskjellen.... ch5 koker kaffe i tilleg til å hente posten Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 I min uvitenhet må jeg få spørre om hva som er forskjellen.... De nyeste brikkene er av typen CH-5 og er vel å anse som "rev2" eller noe sånt. Forskjellen, uten at jeg har sjekka dette selv, er at BH-5 skal kunne kjøre med mer agressive timinger. Men CH-5 skal nå høyere "maxfart". Henta en 512 på Posten fra Komplett idag, og det var en CH-5. Litt snål greie: Alle timingene kan tweakes max, borsett fra Trcd. Maskina ville ikke engang boote uten at denne sto på 3. Mulig det fungerer på andre hovedkort enn mitt KX7-333. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 I min uvitenhet må jeg få spørre om hva som er forskjellen.... //.... Litt snål greie: Alle timingene kan tweakes max, borsett fra Trcd. Maskina ville ikke engang boote uten at denne sto på 3. Mulig det fungerer på andre hovedkort enn mitt KX7-333. CH-5 er låst på 3 på RtCd. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hmmmm....så dvs. at ch5 skal kunne nå høyere hastighet (dvs. fler antall MHz) mens bh5 har ikke låst ras to cas latency?? da må man jo velge hva som er viktigst Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Som om noen merker forskjell.... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Som om noen merker forskjell.... For å ta en bil-allegori igjen: Det er i svingene man merker om man har lavprofil, gassdempere og støttestag. Joda, det er forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå