VF-racing Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Noen som vet hvilken kode som funker på LG 50PS8000 ? Og noen som har fremgangsmåten på å stille inn fjernkontrollen til Dreamboxen så den funker på TVn? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har også Dreambox hjemme. Det er en knapp på fjernkontrollen der det står TV. Jeg har trykket der og prøvd å bruke den på tven, men funker ikke på meg heller. Kanskje det ikke er alle tver den funker på... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har også Dreambox hjemme. Det er en knapp på fjernkontrollen der det står TV. Jeg har trykket der og prøvd å bruke den på tven, men funker ikke på meg heller. Kanskje det ikke er alle tver den funker på... Du må i alle fall programmere inn riktig kode før det overhodet nytter å forsøke. Prosedyren er slik: Trykk TV-knappen - trykk og hold Shift (setup) inne i to sekunder, TV-knappen blinker to ganger - Tast inn korrekt tallkode for ditt TV-apparat - TV-knappen blinker to ganger til. Går det mer enn ti sekunder før du taster inn tall, eller mellom tallene, så går kontrollen ut av programmeringsmodus. Prøv at koden virker. Kodeliste står i bruksanvisninga, for trådstarter med sin LG-tv kan han prøve med 067,193, 0039, 0246, 0247, 0277, 0391 eller 0400. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har også Dreambox hjemme. Det er en knapp på fjernkontrollen der det står TV. Jeg har trykket der og prøvd å bruke den på tven, men funker ikke på meg heller. Kanskje det ikke er alle tver den funker på... Du må i alle fall programmere inn riktig kode før det overhodet nytter å forsøke. Prosedyren er slik: Trykk TV-knappen - trykk og hold Shift (setup) inne i to sekunder, TV-knappen blinker to ganger - Tast inn korrekt tallkode for ditt TV-apparat - TV-knappen blinker to ganger til. Går det mer enn ti sekunder før du taster inn tall, eller mellom tallene, så går kontrollen ut av programmeringsmodus. Prøv at koden virker. Kodeliste står i bruksanvisninga, for trådstarter med sin LG-tv kan han prøve med 067,193, 0039, 0246, 0247, 0277, 0391 eller 0400. Jeg har en eller annen JVC tv. Er det forskjellig kode for hver type? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har en eller annen JVC tv. Er det forskjellig kode for hver type? Muligens, men type/modell står ikke i listene, så du må prøve alle som er oppgitt for merket (JVC), og det er: 0066, 0083, 0248, 0401 og 0683. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) OK, takk. Skal prøve. EDIT: Jeg hold den nede mens den var på TV. Tv knappen blinket to ganger og så begynte jeg å skrive inn et av de tallene, men ingen funka. Etter at jeg hadde skrevet tallene blinket samme knapp igjen og når jeg trakk på en annen knapp mens den var på TV modus blinket ikke den ellers så blinket bare når jeg trakk på opp og ned knappene og ikke på høyre og venstre. Og hvor finner du disse numrene?? EDIT2: De jeg fant her er annelerledes enn du oppgav. De jeg fant er: 007, 107, 108, 308, 510, 607, 902. Endret 16. august 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og hvor finner du disse numrene?? I bruksanvisninga (til en DM7020, andre modeller har kanskje andre koder? skulle ikke forundre meg...). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og hvor finner du disse numrene?? I bruksanvisninga (til en DM7020, andre modeller har kanskje andre koder? skulle ikke forundre meg...). Skal prøve ut disse kodene jeg fant så skal jeg se, ellers så får jeg lete mer.... Lenke til kommentar
o.d.b Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Her finnes alle kodene: Dream Multimedia TV-Codelisten Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvilken Dreambox har du? Hvis du har den svarte nye fjernkontrollen og ikke den standard gråe, må du bruke de 3-sifra kodene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har denne fjernkontrollen: Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Der bruker du de 4-sifra kodene, husker ikke fremgangsmåten for øyeblikket. Ser du fortsatt linker til profilen min. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Der bruker du de 4-sifra kodene, husker ikke fremgangsmåten for øyeblikket. Ser du fortsatt linker til profilen min. Haha, sant det. Har du fått noen profilvisninger for det? Hvis du har fått er det sikkert bare united fans som ikke ble sure av underskriften Kan godt fjerne den hvis du ikke liker den altså Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Neida, gjør som du vil. Funka kodene? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Neida, gjør som du vil. Funka kodene? Er litt trøtt , prøver dem imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå