74-75 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei, har nettopp vært i butikken og kjøpt meg Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition. Når jeg kom hjem skulle jeg prøve å installere spillet. Når jeg setter CDen i skjer det ingenting. Og når jeg prøver og gå inn på min datamaskin for å starte manuelt så fryser maskinen. Det går ikke an å trykke på noenting og jeg må kutte strømmen for å få maskinen av. Kjører Windows XP med SP2, noe den skal klare å ta. Hva er galt? Hjeeeelp! Takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvilken maskin er det snakk om? Gjelder dette alle typer plater? Er det mye støv i stasjonen? Kanskje dvd stasjonen/cd stasjonen er delevis defekt. Du bør ha SP3 til XP om maskinen ikke er over 5-9 år. Lenke til kommentar
74-75 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Det er en HP nc8430. Skal ikke være noe støv eller defekt cdrom. Holder på å oppgradere til SP3 nå, håper det hjelper =/ Lenke til kommentar
74-75 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 SP3 hjelper ikke! =( Lenke til kommentar
janingar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Testet med andre plater så du vet at det ikke er en begynnende defekt CD/DVD-stajon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå