9marius Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei Jeg vurderer å kjøpe et cannon speilrefleks kamera i en prisklasse rundt 4000kr, men vet ikke hvordan jeg skal ta. Noen hint? Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er ikke noen ekspert på området, men bruker selv Canon 450D/Rebel XSI og er veldig fornøyd. Kommer vel også litt ann på hva det skal brukes til. Lenke til kommentar
9marius Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er ikke noen ekspert på området, men bruker selv Canon 450D/Rebel XSI og er veldig fornøyd. Kommer vel også litt ann på hva det skal brukes til. takk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Her har du prislisten på Canon kameraer. Bare ha i minne at du trenger et kamera med objektiv "kit"hvis det bare står "hus/body" følger det ikke med objektiv. Du burde også kjøpe et kit som har 18-55 IS,du får samme objektiv uten IS men det gir dårligere bilderesultat. Har du som misjon og lære deg å bruke kameraet,eller skal du bare knipse i vei ? IS= bildestabilisering. Endret 18. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Støtter valget av canon eos 450D. Har selv det kameraet, og er storfornøgd med det! Du kan jo også vurdere 500D, dog dette blir noe dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå