sharpspear Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hei godtfolk Jeg prøver å få wow til å fungere på linux ubuntu 10.4 som jeg akkurat har installert. søkte på google hvor jeg fant denne linken (http://turbohide.com/browse.php?u=Oi8vd3d3Lndvd3dpa2kuY29tL1dpbmU%3D&b=5) om åssen jeg kunne få det til. har kjørt kommandoen: glxinfo | grep rendering men da får jeg svaret: direct rendering: No Har søkt litt på nettet om hvordan jeg skal enable DRI men er litt komplisert og jeg er en ganske fersk linux bruker så jeg håper på litt assistanse på åssen jeg får enabla den. Bruker skjermkortet Nvidia Geforce 9600 GT takker Endret 18. mai 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har du installert den "ikke-åpne" driveren ifra NVidia og reboota ? Meny: System->Administration->Hardware Drivers. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Har du installert den "ikke-åpne" driveren ifra NVidia og reboota ? Meny: System->Administration->Hardware Drivers. jeg har aktivert en driver ja, men usikker på om det er den "ikke-åpne" du snakker om. la ved skjermbildet Endret 18. mai 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du har riktig driver installert, men har du reboota etter at du aktiverte den? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 det er mulig det er det jeg har gjort for nå fungerer det, og da funket også wow med en gang. så takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå