unlucky__ip Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har forstått det sånn at det er klasseromsundervisning på endel av studiene på høgskolen i Oslo. Spørsmålet mitt er om dette gjelder alle studier eller om det kun er noen (f.eks lærerutdanningene vet jeg opererer med dett). Tenker først og fremst på journalistikk og øk/ad som jeg har søkt..=) Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Lurer på det samme. Konge om noen som går på Øk/ad kan svare her. Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Da blir jeg den tredje til å lure på det samme... Men, serr, begge dere to skal på øk/adm. på HiO til høsten? Fett! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg gikk der på ing. studiet og da var det hovedsakelig forelesning i auditorium. Noen av kursene hadde klasseromsundervisning i tillegg til forelesning. Lenke til kommentar
Sommertroll Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 1. året på øk. og adm. ved HiO er nesten utelukkende auditoriumsundervisning. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da blir jeg den tredje til å lure på det samme... Men, serr, begge dere to skal på øk/adm. på HiO til høsten? Fett! Ja, kan bli fett! Ser etter bolig til leie sentralt i byen nå Digg med kort vei til skolen Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da blir jeg den tredje til å lure på det samme... Men, serr, begge dere to skal på øk/adm. på HiO til høsten? Fett! Ja, kan bli fett! Ser etter bolig til leie sentralt i byen nå Digg med kort vei til skolen Sier bare leilighet på Bislett jeg, ca 100 meter unna Høyskolen (litt lenger til avdelingen for samfunnsfag siden den er på Holbergs Plass). Sjukt digg beliggenhet! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det noen her som kan fortelle litt om økonomi og administrasjon studiene på høgskolen i oslo? Sånn jeg har skjønt det så kan man ta en bachelor i siv.øk på f.eks BI etter bachelorgraden...? Jeg kom inn i fjor men skulle ikke begynne å studere da allikevel. Begynner faenmeg å bli litt usikker på om jeg kommer inn i år, ser at det er noen flere søkere og jeg var bare ca. 0,9 poeng over grensa i fjor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå