Gå til innhold

Ønsker spill uten demoner og lignende

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Hvis du ikke har mulighet til å kjøpe noen spill, og du ikke er interessert i å kopiere fra fetter'n din, så foreslår jeg at du finner en annen hobby, for da er det ikke mange alternativene igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hello Kitty Online eller Barbie Horse'n Pony. eller kanskje Sims. der er jeg ganske sikker på at det ikke er noen demoner. men Mass we Pray er jo ganske fett.

Nåja finnes vel Hello Kitty Djeveler? ;)

håper du kødder :( jeg som hadde gleda meg til et djevelfritt spill med kristne verdier :(

Lenke til kommentar

Hello Kitty Online eller Barbie Horse'n Pony. eller kanskje Sims. der er jeg ganske sikker på at det ikke er noen demoner. men Mass we Pray er jo ganske fett.

I The Sims 2 er det både vampyrer,

hekser og zombier,

tror det kvalifiserer for ting TS ikke ønsker :p

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med en kristen dame for en stund siden, og hun sa rett ut at det ikke gjør noe at jeg elsker skrekkfilmer, hører på heavy metal og spiller voldelige spill. Djevelen kan ikke nå meg gjennom alt det tullet der. Den eneste måten han kan nå meg er om jeg aktivt oppsøker ham. Nå er jeg ikke kristen, men det er jo en tanke. Spill er spill.

faren min hører også på sånn musikk men alt han hører på er kristent. til og med fikk han en drit kul cd av kjæresten sin men i etter til nå har de blitt sjilt så nå vurderer hann å BRENNE DEN. du kan jo tenke deg hvorfor.

Far og Kjæreste, så snakkes det om CDer og spill fra helvete?

Aner jeg en smule dobbeltmoral som er ute å går her?

Til tross for at jeg er kristen har jeg aldri trodd på et samfunn av demoner som lurker rundt oss for å gjøre oss vondt.

Tror du kan gi opp middelalder fantasyspill om magi/okkulte ting er 100% uaktuelt. Om det går et tålelig grense bør du definere den. Er Ringenes Herre ok? Er alt som er magisk okkult?

Ville prøvd å styre over til science fiction spill. Disse spillene er stort sett uten okkulte ting og religion er stort sett et ikke-tema (unntaket er vel Doom og til dels Dune universet). Starcraft II kommer snart og det gamle er en klassisk perle.

Kjenner forøvring mange kristne (hvor en av dem studerer teologi og samtlige er tilhengere av forskjellige frimenigheter) som er veldig glad i Heroes of Might and Magic universet til tross for at dette langt i fra er fritt for demonmateriale.

Lenke til kommentar

Å slakte demoner må da bare sees på som en akt i god tro :) dessverre vet jeg ikke om noen DOTA lignende spill uten demoner eller uønskede symboler. Og når du i tilegg ikke har råd/får lov til å kjøpe noen nye spill gjør det saken enda vanskeligere, men du kan se her om du finner noe du liker ^^,

Lenke til kommentar

Jeg testet Barbie Horse'n Pony. Kort sagt:

She was met at the gate of Hades by the Guardian of the Lost Souls, The Keeper of the Unavenged

And He did say to her:

"Let you not pass! Abandon! Return to the world from once you came,

And seek payment, not only for thy known anguish, but vindicate the souls of the Unavenged!"

And they placed in her hands a sword made for her called: Vengeance,

Forged in brimstone and tempered by the woeful tears of the Unavenged.

And to carry her on her journey back to the upper world,

They brought forth their Demon horse called: Black Death,

A grim steed so fiercely might, and black in colour

That he could stand as one with the darkness...

Save from his burning eyes of crimson fire.

And on that night they rode up from Hell!

The pounding of his hooves did clap like thunder!

Og det var hesten. Ponnien var enda verre.. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg testet Barbie Horse'n Pony. Kort sagt:

She was met at the gate of Hades by the Guardian of the Lost Souls, The Keeper of the Unavenged

And He did say to her:

"Let you not pass! Abandon! Return to the world from once you came,

And seek payment, not only for thy known anguish, but vindicate the souls of the Unavenged!"

And they placed in her hands a sword made for her called: Vengeance,

Forged in brimstone and tempered by the woeful tears of the Unavenged.

And to carry her on her journey back to the upper world,

They brought forth their Demon horse called: Black Death,

A grim steed so fiercely might, and black in colour

That he could stand as one with the darkness...

Save from his burning eyes of crimson fire.

And on that night they rode up from Hell!

The pounding of his hooves did clap like thunder!

Og det var hesten. Ponnien var enda verre.. :p

argh nai. Lucifer har visst inspirert selv de mest uskyldige ting. ikke lenge før en megakristen som meg selv ikke kan gå ut døra engang nå :(

Lenke til kommentar

Se etter spill med 3 årsgrense. Da vil du nok finne masse demonfritt.

Har nesten lyst til å anbefale Infernal.. (ja, vet det er det motsatte av hva duden ønsker.)

De solgte et spill på clas ohlson for lenge siden.. du var Gud selv og skulle hjelpe noen mennesker til et sted. Mer kristent blir det vel ikke? Navn husker jeg ikke, leeenge siden.

Lenke til kommentar

Har nesten lyst til å anbefale Infernal.. (ja, vet det er det motsatte av hva duden ønsker.)

De solgte et spill på clas ohlson for lenge siden.. du var Gud selv og skulle hjelpe noen mennesker til et sted. Mer kristent blir det vel ikke? Navn husker jeg ikke, leeenge siden.

ikke Black & White du mener?

Lenke til kommentar

ikke Black & White du mener?

Mulig, men spilte det aldri så vet ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...