HulkHaugen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Er det noen der ute som vil påta seg en forholdsvis enkel oppgave? Det er ikke verre enn å lage logoen til "The Incredibles" i vektor grafikk. Har ikke tilgang til programvare så jeg kan gjøre det selv, men kunne tenkt meg den logoen for å trykke den på en rød t-skjorte på spreadshirt.no EDIT: Lagre vektorgrafikk som .ai (Adobe Illustrator opp til versjon CS2) eller .cdr (Corel Draw opp til versjon 11) EDIT2: La ved en PSD-fil i Zip-format hvis den kan brukes til noe, er ingen racer med vektorgrafikk. Men har veldig lyst til å fy trykket denne på en rød t-skjorte, og jeg tror det er en lett jobb for dere med skillz Blir ikke noe bra hvis jeg laste opp png/bmp/jpg/gif filer... Incredibles.zip Endret 18. mai 2010 av HulkHaugen Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Bump! Jada, jeg er litt rastløs, men jeg la ved en zip med en psd jeg snekra sammen, hadde vært moro om én av dere kunne laget en vektorfil i ai eller cdr til meg, burde ikke ta lange tiden Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikke helt nøyaktig, men har ikke mus og er en laptop på fanget. Ai: incredibles.zip Håper det kan brukes. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Takk så mye Gjenstår bare å se om Spreadshirt godtar denne da, hehe. Det som er teit der inne er et punktgrafikk blir skjør igjennom direkte, mens vektorgrafikk må kontrolleres etc. jaja, bare å krysse fingrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå