bibliotekareen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ikke at jeg kan fatte og begripe at folk faktisk sutrer så sinnsykt over noen andre liker noe annet enn dem. Selv spiller jeg både BC2 og MW2, og jeg liker dem begge to. Har jeg god tid så er det fint med en runde BC2. Har jeg dårlig tid eller har lyst på litt mer fart, litt mindre taktikk, så tar jeg en runde MW2. Men er helt enig med at det er litt drøyt med disse map-packsa. Hvis de blir samla til en pakke, til samme pris, så kan det bli aktuelt å kjøpe det. Og dette saklige innlegget fra en idiot som faktisk har klart å skrive nicket sitt med en "e" for mye. Jadda... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 MW2 er for 14-åringer som ikke har noe bedre å gjøre, BC2 for de litt eldre som faktisk kan spille. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 MW2 er for 14-åringer som ikke har noe bedre å gjøre, BC2 for de litt eldre som faktisk kan spille. Eeeh... Jaa.... ....Neeei, BC2 bærer også preg av at en ikke trenger å være god for å gjøre det bra. Dessverre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bare levle seg høyt og oneshotte alle med pistol. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 MW2 er for 14-åringer som ikke har noe bedre å gjøre, BC2 for de litt eldre som faktisk kan spille. Eeeh... Jaa.... ....Neeei, BC2 bærer også preg av at en ikke trenger å være god for å gjøre det bra. Dessverre. Hjelper iallefall svært lite å bare løpe rundt å noobtube alle ned i BC2, der er det lurere å jobbe i team, og ha en taktikk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 MW2 er for 14-åringer som ikke har noe bedre å gjøre, BC2 for de litt eldre som faktisk kan spille. Eeeh... Jaa.... ....Neeei, BC2 bærer også preg av at en ikke trenger å være god for å gjøre det bra. Dessverre. Hjelper iallefall svært lite å bare løpe rundt å noobtube alle ned i BC2, der er det lurere å jobbe i team, og ha en taktikk. Samtidig som man levler seg høyt og oneshotter alle med pistol. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Pistol? Må si jeg foretrekker mitt nyeste engineer våpen jeg. Og auto-shottyen, men bare i nærkamp. BC2 har store kart, begrenset hvor mye pistol hjelper til tider. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 begrenset? Pistolen er ekstrem... test den Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 begrenset? Pistolen er ekstrem... test den hvilken pistol er det vi prater om her? Aldri blitt one-shooted i bc2 av pistol.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke Desert Eagle vel? Skal jeg one-shoot'e, bruker jeg RPG.Spesiellt digg å skyte igjennom vindu på gold rush, masse kills:D Lenke til kommentar
SirOy Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er en av de som spiller dette på pc, det er altfor mye styr og bugs med IWnet, hvorfor kan de ikke heller komme med en patch som fikser problemene? Uten dedikerte servere, så kommer det til å bli flere og flere cheatere, er altfor mange allerede, og det er ingenting som blir gjordt med det! Var dum nok til å kjøpe mappacken, den ligger jo bare under "stimulus mode", nyemapsa er ikke å finne på verken TD eller FFA, det er jo rett og slett latterlig! Har aldri spilt et multiplayerspill med så elendig serverteknologi, synd at noe slikt skal ødelegge for et ellers så bra spill.. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Gikk lei MW2 i vinter. Nå stor-koser jeg meg i stedet med BC2. Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg