Jakoozie Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nye kart på vei til Modern Warfare 2 igjen. Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Se opp for griske mennesker! Activision/Infinity Ward slår til igjen! Skal dei snart fikse essensielle feil med spille istadenfor tjene meir peng på ekstra ting når det elementære ikkje fungere? Endret 18. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ingen som fremdeles spiller dette pisset er det? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ingen som fremdeles spiller dette pisset er det? Saklig. Ikke at jeg spiller det, men det er fremdeles et godt spill. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Fremdeles dumt at du må betale såpass mye for å få litt større variasjon i de tilfeldig utvalgte map-ene du spiller ... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Fullstendig enig, men så tjener dei godt med og melke kua til døde. Problemet er vist det blir vaneleg. Tenk deg at alle Multiplayer spill du har må du betale halve prisen på spillet for kvar eneste update.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Glad jeg aldri kjøpte MW2 Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 1200 poeng !? Det sier meg absolutt ingenting. hvorfor ikke norske kroner. En verdi vi uten xbox kan forstå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 1200 poeng !? Det sier meg absolutt ingenting. hvorfor ikke norske kroner. En verdi vi uten xbox kan forstå. Liten glipp her, artikkelen skal nå være oppdatert. (Blir rundt regnet 100 kroner for oss nordmenn hvis du lurte) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Glad jeg aldri kjøpte MW2 Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe de nye brettene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe de nye brettene. Men det viser prioriteringene til produsenten. I tillegg til at det kommer jo snart en 6-er :!: . Stakkars kids.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 dem gjør en god jobb med å jage de få stakkara som fortsatt spiller MW2 tilbake til MW1 da, som jeg personlig syns er bra. menmen, doesnt matter. BC2 eier d uansett Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 forstår ikke hvorfor alle hater mw2 så fælt, spiller ikke så mye nå, gikk aldri prestige, og har ikke kjøpt noe mappack, men det var da fortsatt et veldig godt spill! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikke enig. Var lei etter en uke og gikk tilbake til MW1. Altfor mye killstreaks og dritt i toern. Ikke alltid mer er bedre nei. Pluss mapsa er horseshit da, så disse mappacksa har jo faktisk mulighet til å fikse det, i mine øyne, største problemet med spillet. Til denne prisen er det dog tragisk. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 1200 poeng !? Det sier meg absolutt ingenting. hvorfor ikke norske kroner. En verdi vi uten xbox kan forstå. Liten glipp her, artikkelen skal nå være oppdatert. (Blir rundt regnet 100 kroner for oss nordmenn hvis du lurte) Nå husker jeg ikke i hodet, men på PSN er det vel rett over 100kr? 106 eller 109 mener jeg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Huffameg, sur melk smaker dårlig. Gidder ikke bruke penger på det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hadde det i det minste vært et rimelig spill med rimelige små utvidelser, da hadde det vært greit (og prisen totalt omtrent ble som spillet alene nå). Men å betale i dyre dommer for spillet med lite innhold og så betale gang på gang etterpå for å få brukbart med innhold blir for drøyt. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det som er synd er jo at det er så mange som kjøper disse map packene.... Hadde alle boikotta disse, så hadde kanskje Activision/IW fått fingrene ut av ræva og fiksa de alt for mange bugsa/hackerproblemene som MW2 sliter med. Nei, føler ikke for å gi disse folka et eneste flatt øre før det går ann til å spille spillet på et skikkelig vis Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gikk lei MW2 i vinter. Nå stor-koser jeg meg i stedet med BC2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ingen som fremdeles spiller dette pisset er det? Saklig. Ikke at jeg spiller det, men det er fremdeles et godt spill. Nei, det er det ikke. Det er noe møkk. At de nå må dra inn 2 nye kart fra CoD4 sier mer enn bare litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg