r2d290 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Heisann Nettopp lasta ned den nye ubuntu-versjonen, og brukte det innebygde direktemeldingsprogrammet til å logge meg på msn uten problem. Men så ser jeg at jeg også kan logge meg inn på facebook-chat med dette programmet, men det fungerte ikke helt som ønsket. Skriver inn mail og passord til facebook-kontoen, men får nettverksfeil. Noen idé om hva jeg kan gjøre for å få til dette? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du må nok lese litt på empathy beskjeden lage et eget facebook-brukernavn ved å gå inn på denne siden Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Ohh, Lese er en fin ting =) Men, ser likevel ikke ut som det hjalp stort. Lagde brukernavnet på den siden du linket til, så skrev jeg inn brukernavnet i programmet, etterfulgt av passordet jeg alltid logger inn med på facebook. Fortsatt "Koblet fra - Nettverksfeil" Flere gode forslag? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hos meg tok det litt tid før brukernavnet ble opprettet. Sjekk at brukernavnet ditt faktisk fungerer ved å gå inn på http://www.facebook.com/dittbrukernavn Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Jepp, den siden fungerer fint. Får ta tiden til hjelp da, se om det hjelper. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hos meg har det aldri funka. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg hadde det samme problemet med "authentication failed" i facebook chat via empathy. Løsningen for meg var å logge ut og inn av facebook sin webside etter at brukernavnet var opprettet. Dvs ikke bare lukke og åpne nett-siden som jeg vanligvis gjør. Nå fungerer det brillefint. Det går også fint å bruke en jabber-klient med [email protected] Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Tror ikke chatten fungerer på to steder samtidig. Sånn at hvis du ikke logger ut sikkelig av facebook siden så vil det ikke fungere. Er i hvertfall sånn jeg har opplevd det i starten. Kan være at det bare var første gangen Endret 20. mai 2010 av Xipil Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Takk for to gode forslag. Skal prøve ut dette neste gang jeg booter opp ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå