grossisten Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er det noen som vet/har peiling på når/hvor man kan forvente seg å finne et eksemplar av denne godbiten i nærmeste fremtid?? Virker som hver eneste nettbutikk er skrapt til bunnen.. Nå som jeg endelig har bestemt meg for å invistere er det jo ikke et fnugg igjen noe sted!! Er så bort i natta utolmodig.... Bor jo i tillegg på bygda på Nord-Vestlandet, så hjelper ikke med en kinareise til butikken heller. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Amentio hadde noen på lager sist jeg sjekket. Se her, om det fortsatt er noen på lager. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 både Deal og Elprice har på lager nå Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Vet ihvertfall at en god del telefoner står askefast i Taiwan eller noe, får håpe de kommer susende snart. VIL HAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 cmyrland skrev (På 18.5.2010 den 16.41): Vet ihvertfall at en god del telefoner står askefast i Taiwan eller noe, får håpe de kommer susende snart. VIL HAAAAAAAAA!!! Eg var på veg til å bestille ved releasen men, "uforutsette hendelser" gjorde at eg måtte vente litt.. Det ser ut som det er ein kominasjon med at HTC og eller deres leverandører sliter med å greie å levere nok.Dei fleste nettbutikkene hadde ein del ved 16.april men,det var fort satt til "beregnet ankomst 30 + dager" om ein sjekket www.prisguide.no..Men,litt kan vel skyldes asken fra vulkanen på island også Lenke til kommentar
Yota Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Oppdaget noe merkelig selv den 14 mai bestillte jeg Desire fra elkjop.no og fikk beskjed om at forventet leveringstid var den 28.5, men i dag dumpet tlf i postkassen fra posten sin side Sendingen er ankommet ...... Post i Butikk, COOP PRIX ...... 21.05.2010 09:54 ......... Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 20.05.2010 16:04 8200 FAUSKE Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 18.05.2010 14:34 0024 OSLO Merkelig må jeg få lov og si :S Endret 21. mai 2010 av Yota Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå