Gå til innhold

HTC DESIRE - sporløst forsvunnet fra butikkhyllene?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet/har peiling på når/hvor man kan forvente seg å finne et eksemplar av denne godbiten i nærmeste fremtid?? Virker som hver eneste nettbutikk er skrapt til bunnen.. Nå som jeg endelig har bestemt meg for å invistere er det jo ikke et fnugg igjen noe sted!! Er så bort i natta utolmodig.... Bor jo i tillegg på bygda på Nord-Vestlandet, så hjelper ikke med en kinareise til butikken heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  cmyrland skrev (På 18.5.2010 den 16.41):

Vet ihvertfall at en god del telefoner står askefast i Taiwan eller noe, får håpe de kommer susende snart. VIL HAAAAAAAAA!!!

Eg var på veg til å bestille ved releasen men, "uforutsette hendelser" gjorde at eg måtte vente litt..

Det ser ut som det er ein kominasjon med at HTC og eller deres leverandører sliter med å greie å levere nok.Dei fleste nettbutikkene hadde ein del ved 16.april men,det var fort satt til "beregnet ankomst 30 + dager" om ein sjekket www.prisguide.no..Men,litt kan vel skyldes asken fra vulkanen på island også ;)

Lenke til kommentar

Oppdaget noe merkelig selv den 14 mai bestillte jeg Desire fra elkjop.no og fikk beskjed om at forventet leveringstid var den 28.5, men i dag dumpet tlf i postkassen :)

fra posten sin side

Sendingen er ankommet ...... Post i Butikk, COOP PRIX ......

21.05.2010 09:54 .........

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

20.05.2010 16:04 8200 FAUSKE

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

18.05.2010 14:34 0024 OSLO

Merkelig må jeg få lov og si :S

Endret av Yota
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...