Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte eksamen 2010, 10.trinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk helt greit for min del, var noe jeg var usikker på siden læreren vår sa vi skulle få en eeenkel eksamen og sa vi måtte pugge på funksjoner osv men så får vi bare 1 ENKEL oppgave med det og ingenting av det andre... :thumbdown:

Jaja tror jeg ligger godt an til en 5'er da men :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Læreren sa sikkert de emnene det var lite av på forrige eksamen :)

 

Forresten er det slik at vi får vite karakteren om 2-3 uker eller får vi ikke vite den før vi får vitnemålet?

 

Læreren vår sa det samme

 

Etter det jeg har hørt får vi ikke vite det før vitnemålsutdelingen.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kommet klokka 11, hadde jeg isåfall ikke fått starte. I klassen min hadde alle guttene unntatt meg og en annen gått før klokka 11 på matte tentamen no.gif ble ikke mange gode karakterer akkurat.

 

Det er mange på skolen, særlig gutter, som driter lekser og prøver.

Jaja, dumt for dem.

 

Det må være ganske ille å få så mye papir ut av rævva når du er på do.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at alle har hatt samme eksamen? :O for ingen på min skole ble ferdig ihvertfall. Ikke jeg engang, som har 6'er i matte!

Jeg ble heller ikke ferdig måtte hoppe over 1 eller 2 oppgaver når jeg så tiden ble knapp :(

 

Helt enig det var alt for liten tid. :(

Endret av CarolineB
Lenke til kommentar

Enig i at det var for dårlig tid.

ble stressa på slutten, så klarte å overse at det var en side til med oppgave 7 på seg. flere i klassen måtte "lete" etter oppgaven, og måtte tilnærmet rive sidene fra hverandre... flere som har hatt problemet? synes det er ganske irriterende at de kleber seg sammen på denne måten, 4 poeng er 4 poeng for mye det. da hjelper det heller ikke mye at eksamensvakten stjeler av den utsatte prøvetiden min. jeg har rett på 1 time forlenget tid, så jeg satt 20 minutter lenger på del 1, da påstod hun at jeg måtte gå 40 minutter etter de andre fordi jeg brukte 20 av minuttene på del 1. men en time er jo en time, altså skal jeg ha en time ekstra uansett? :S

 

rimelig irritert, selv om resten av prøven i og for seg gikk ganske bra..

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde også det problemet med at den siste siden hang fast.

 

Men på del 1 måtte vi kunne flere regler for sylinder og sånn i hode, men læreren vår har sagt at det er unødvendig å lære de formlene fordi du får bare slike oppgaver på del 2 -.- Han har sagt at vi bare behøver å kunne areal og omkrets av en sirkel.

Endret av CarolineB
Lenke til kommentar

Hadde vært helt greit om jeg ikke hadde blitt ferdig fordi jeg ikke hadde fått til. Men jeg fikk til alt og syntes ikke noe var vanskelig, jeg bare rakk ikke å bli ferdig. Og når ingen av elevene på skolen min ble ferdig, kjenner jeg at jeg blir irritert. Tror ikke nivået på skolen min er SÅ lavt, akkurat!

Lenke til kommentar

Det som egentlig er dårlig er at de trekker opp folk i en eksamen når de ikke vet karrakterene deres på forhånd, jeg som har svak 2 i matte, men sterk 5 i alle andre fag.. Burde da heller blitt tatt hensyn til. At jeg burde kommet opp i norsk eller engelsk.

 

Hvorfor frivelig sette stryk på noen på eksamen når de heller kunne gitt han en 5er i et aent fag? blir så teit.. :hrm:

Lenke til kommentar

Det som egentlig er dårlig er at de trekker opp folk i en eksamen når de ikke vet karrakterene deres på forhånd, jeg som har svak 2 i matte, men sterk 5 i alle andre fag.. Burde da heller blitt tatt hensyn til. At jeg burde kommet opp i norsk eller engelsk.

 

Hvorfor frivelig sette stryk på noen på eksamen når de heller kunne gitt han en 5er i et aent fag? blir så teit.. :hrm:

 

Ja, enig. Men kan jo være at du får bedre når det er en annen lærer som retter :thumbup:

Lenke til kommentar

Hos oss var det noen som gikk tidlig men de fleste gikk i ett-tiden, mens det var bare 2 som satt tiden ut

 

Hehe, kanskje skolen vår har fått feil eksamen, vgs eksamen eller noe? Haha, neida. Men rart da, at ingen ble ferdige hos oss når alle andre synes at eksamen var lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...