Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte eksamen 2010, 10.trinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selvfølgelig! tenkte jeg skulle møte 8.30 smile.gif læreren vår fortalte et par historier om at han noen ganger har måtte kjøre hjem til eleven og hente han/henne pga. forsovelse inv_biggrin.gif sikkert litt kjipt å starte på matte eksamen klokka 11..

Endret av Porto
Lenke til kommentar

selvfølgelig! tenkte jeg skulle møte 8.30 smile.gif læreren vår fortalte et par historier om at han noen ganger har måtte kjøre hjem til eleven og hente han/henne pga. forsovelse inv_biggrin.gif sikkert litt kjipt å starte på matte eksamen klokka 11..

 

Fikk høre av rektoren at hvis man forsov seg, kunne man bare starte på eksamen hvis ingen hadde blitt ferdig med den. Så hvis du forsover deg, og noen er gått, får du nok ikke ta eksamen.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kommet klokka 11, hadde jeg isåfall ikke fått starte. I klassen min hadde alle guttene unntatt meg og en annen gått før klokka 11 på matte tentamen no.gif ble ikke mange gode karakterer akkurat.

 

Det er mange på skolen, særlig gutter, som driter lekser og prøver.

Jaja, dumt for dem.

Endret av bikobiko
Lenke til kommentar

Jeg skal også ha matteeksamen i morgen, men gruer meg ikke noe særlig. Har 6'er i matte, tipper at eksamen ikke går dårligere enn 5 :)

 

Men er det noen som vet når vi får igjen eksamen?

 

Du vil få resultatet på eksamen på vitnemålsutdelingen så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kommet klokka 11, hadde jeg isåfall ikke fått starte. I klassen min hadde alle guttene unntatt meg og en annen gått før klokka 11 på matte tentamen no.gif ble ikke mange gode karakterer akkurat.

 

Det er mange på skolen, særlig gutter, som driter lekser og prøver.

Jaja, dumt for dem.

 

Driter lekser og prøver ja :!: Sorry, måtte bare kommentere den lille leifen der :!:

Lenke til kommentar

Hadde jeg kommet klokka 11, hadde jeg isåfall ikke fått starte. I klassen min hadde alle guttene unntatt meg og en annen gått før klokka 11 på matte tentamen no.gif ble ikke mange gode karakterer akkurat.

 

Det er mange på skolen, særlig gutter, som driter lekser og prøver.

Jaja, dumt for dem.

 

Driter lekser og prøver ja :!: Sorry, måtte bare kommentere den lille leifen der :!:

 

Hehe, en liten skrive feil... Du skjønte sikkert at jeg mente at de driter i lekser og prøver.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kommet klokka 11, hadde jeg isåfall ikke fått starte. I klassen min hadde alle guttene unntatt meg og en annen gått før klokka 11 på matte tentamen no.gif ble ikke mange gode karakterer akkurat.

 

Det er mange på skolen, særlig gutter, som driter lekser og prøver.

Jaja, dumt for dem.

 

Driter lekser og prøver ja :!: Sorry, måtte bare kommentere den lille leifen der :!:

 

Hehe, en liten skrive feil... Du skjønte sikkert at jeg mente at de driter i lekser og prøver.

 

Gjorde nok det :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan noen værså værså snill å hjelpe meg å løse denne? Er nøødt til å legge meg snart, men måå bare se hvordan denne brøken løses. Setter utrolig pris på svar!

 

(x-3 /3) + (2x+1 /4)

(Jeg satt på parantesene så det skulle bli lettere å se at hver parantes er en brøk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...