Melk styrker kroppen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 jeg fikk 2 som forventet! Helt greit for meg, den synker kanskje snittet mitt, har jo 5,2 i snitt, så den drar vell litt ned.. pytt pytt! Takk for 3 fæle år på ungdomskolen! Vgs! endelig! nå kan vi velge akkurat hva vi vil gå innenfår selv, å ikke sånt tull som allmenn! uff Lenke til kommentar
Tay Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 4. Helt greit. Er ikke mitt sterkeste fag Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Fikk 5 , er fornøyd Endret 23. juni 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hysj på deg. Min lærer sa at jeg burde vært godt fornøyd med en firer pga prøven var veldig vanskelig. Og det mente så i så alle matte-lærerene på skolen vår. Lenke til kommentar
evjen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 er det noen som har eksamensoppgavene/fasit fra 2010? Vi skal ha dem i tentamen Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er nok ingen som har oppgavene, ettersom de ble sendt inn sammen med besvarelsene og ikke gitt tilbake, men jeg husker at man må være forberedt på noe geometri (spesielt siste oppgave på del 1 husker jeg var vanskelig, noe med en kule). Det kan være nyttig å lese litt om det gylne snitt ettersom det var noen oppgaver om det, men all informasjon du trengte til de oppgavene var inkludert. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Oppgavene ligger ute på udir.no, men man må ha passord. Lenke til kommentar
JohnPet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Oppgavene ligger ute på udir.no, men man må ha passord. linken?? Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Oppgavene ligger ute på udir.no, men man må ha passord. linken?? Det er jo bare å gå inn på udir.no, men som sagt må man ha passord. http://www.udir.no/Artikler/_Eksamen/Eksempeloppgaver-og-eksamensoppgaver-for-Kunnskapsloftet/ Lenke til kommentar
JohnPet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Oppgavene ligger ute på udir.no, men man må ha passord. linken?? Det er jo bare å gå inn på udir.no, men som sagt må man ha passord. http://www.udir.no/Artikler/_Eksamen/Eksempeloppgaver-og-eksamensoppgaver-for-Kunnskapsloftet/ Id : Eksempel Pass: Eksempel Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jepps, visste du passordet men ikke linken, eller fant du ut passordet på en annen måte? Lenke til kommentar
JohnPet Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jepps, visste du passordet men ikke linken, eller fant du ut passordet på en annen måte? visste pass som Cellon sa siste oppgaver er med Kule det er sant.. skal øve nå Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jepps, visste du passordet men ikke linken, eller fant du ut passordet på en annen måte? visste pass som Cellon sa siste oppgaver er med Kule det er sant.. skal øve nå Ok, du får spørre om du lurer på noe, har fasit i hodet mitt Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Hei! Jeg lurer på hvilke verdier jeg må ha i koordinatsystemet for at det skal bli en nøyaktig stigning i grafen når funksjonene y=0.29x+139 og y=0.99x+49 skal i samme koordinatsystem? Det blir jo helt umulig å starte på 49 og øke med 0.29... EDIT: noen som har eksamensfasit? Endret 16. februar 2012 av clarke133 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå