DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hei i denne tråden kan du lage deg en clan og få medlemmer Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer Har en sjølv for quickscoperer. heter NqS* altså "Norwegians Quick Scopers" Håper jeg får noen medlemmer Endret 20. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 "Quick-scope" klaner blir ofte ganske fail med mindre folk er sykt gode. Vil anbefale å ha litt av hvert Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 "Quick-scope" klaner blir ofte ganske fail med mindre folk er sykt gode. Vil anbefale å ha litt av hvert Har du eit forslag?? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 UMP + silencer, Maraton, SP og ninja pro. Er det ikke det 90% av klankamper består av. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 PÅ en måte. Men jeg leter etter quickscoperer Kan jo vere for vanlige og. F.eks Quick Norwegian Duds. QnD* Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 ScG - Sandefjord CoD Gamers Ganske fornøyd med navnet! Ikke min fortjeneste da;) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 ScG - Sandefjord CoD Gamers Ganske fornøyd med navnet! Ikke min fortjeneste da;) Bra navn Bur ikke i sandefjord Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er berre det at, ja, lag deg ein klan og få medlemmar Når du laga ein klan, so er vel strengt tatt Mw2.no sitt forum bedre.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke bruk denne tråden til rekrutering. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke bruk denne tråden til rekrutering. Det var en man som skiftet navnet mitt Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke bruk denne tråden til rekrutering. Det var en man som skiftet navnet mitt Moderator kalles det. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei i denne tråden kan du lage deg en clan og få medlemmer Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer Har en sjølv for quickscoperer. heter QnS* altså "Quick Norwegians Snipers" Håper jeg får noen medlemmer Rettet på deg før. Igjen du har skrivefeil i navnet, og i forkortelsen. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hei i denne tråden kan du lage deg en clan og få medlemmer Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer Har en sjølv for quickscoperer. heter QnS* altså "Quick Norwegians Snipers" Håper jeg får noen medlemmer Rettet på deg før. Igjen du har skrivefeil i navnet, og i forkortelsen. Jeg er bare 10 år Tenk litt. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Quick Norwegian Snipers - QNS Norwegian Quickscopers (NQs) er bedre, evt Norwegian Quick Scopers (NQS). Tror du burde revurdere å ha med quick i det hele tatt, da indikerer du at alle er mad skilla på quickscoping og gjør det hele tiden. Noe jeg har mine tvil til. Styr unna Norwegian Snipers for da får du NS, som står for Nasjonal Samling, Norske nazister under krigen. Norwegian Sniper Clan - NSC er da bedre. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Quick Norwegian Snipers - QNS Norwegian Quickscopers (NQs) er bedre, evt Norwegian Quick Scopers (NQS). Tror du burde revurdere å ha med quick i det hele tatt, da indikerer du at alle er mad skilla på quickscoping og gjør det hele tiden. Noe jeg har mine tvil til. Styr unna Norwegian Snipers for da får du NS, som står for Nasjonal Samling, Norske nazister under krigen. Norwegian Sniper Clan - NSC er da bedre. Jeg går for (NQS)jeg Takk for tipsene dine. Vil du bli med? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg spiller på 360, og klanen min akkurat nå er "fail" fordi jeg spiller på en annen bruker og øver på quickscoping og sånt. Vil ikke at K/D-ratio skal gå til helvete Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 WeEx: Det er den første delen av clanen. Bare å joine.(Den er snart helt full) WeQs: Det er den andre delen av clanen. Bare å joine. (masse plass) TNSC: Bare å joine den. Vet ikke så masse om den. (masse plass) TNSC står for The Norwegian Sniper Clan. Disse clanene trenger medlemmer. Har noen lyst å joine? Hjemmeside til WeEx. Hjemmeside til WeQs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå