Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei i denne tråden kan du lage deg en clan og få medlemmer :thumbup:

Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer :thumbup: Har en sjølv for quickscoperer. heter NqS* altså "Norwegians Quick Scopers" :cool: Håper jeg får noen medlemmer :D

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer :thumbup: Har en sjølv for quickscoperer. heter QnS* altså "Quick Norwegians Snipers" :cool: Håper jeg får noen medlemmer :D

Rettet på deg før. Igjen du har skrivefeil i navnet, og i forkortelsen.

Lenke til kommentar

Eller hvis du har en så kan du få medlemmer. Skriv clanen i denne tråden. Og skriv hva den handler om så kan du kanskje få medlemmer :thumbup: Har en sjølv for quickscoperer. heter QnS* altså "Quick Norwegians Snipers" :cool: Håper jeg får noen medlemmer :D

Rettet på deg før. Igjen du har skrivefeil i navnet, og i forkortelsen.

Jeg er bare 10 år :thumbdown: Tenk litt.

Lenke til kommentar

Quick Norwegian Snipers - QNS

Norwegian Quickscopers (NQs) er bedre, evt Norwegian Quick Scopers (NQS).

Tror du burde revurdere å ha med quick i det hele tatt, da indikerer du at alle er mad skilla på quickscoping og gjør det hele tiden. Noe jeg har mine tvil til.

Styr unna Norwegian Snipers for da får du NS, som står for Nasjonal Samling, Norske nazister under krigen.

Norwegian Sniper Clan - NSC er da bedre.

Lenke til kommentar

Quick Norwegian Snipers - QNS

Norwegian Quickscopers (NQs) er bedre, evt Norwegian Quick Scopers (NQS).

Tror du burde revurdere å ha med quick i det hele tatt, da indikerer du at alle er mad skilla på quickscoping og gjør det hele tiden. Noe jeg har mine tvil til.

Styr unna Norwegian Snipers for da får du NS, som står for Nasjonal Samling, Norske nazister under krigen.

Norwegian Sniper Clan - NSC er da bedre.

Jeg går for (NQS)jeg :cool: Takk for tipsene dine. Vil du bli med?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...