kenny28 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jober som håndtverker og trenger derfor en solid case for min kommende Htc desire. Jeg så for meg noe sånn som dette : http://www.expansys-usa.com/p.aspx?i=197387 Er usikker på om denne har "tett" deksel(mener da at og skjermen er beskyttet). Jeg MÅ ha tett deksel p.g.a yrket mitt. Det kan gjerne være en helt tett boks i f.eks aluminium(trenger ikke å se skjermen). Det viktigste er at telefonen blir beskyttet når man ligger og kryper på loft,kjellere o.s.v.... Noen som har tips/råd ? En fordel at det er en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Dæven Ingen som kan hjelpe her. Første gang jeg har opplevd at ingen har ett svar Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du kan jo alltids hive den oppi en ziplock-pose om du er redd for støv, eventuelt med en raggsokk rundt om du er redd for støt. ... måtte bare si noe her, siden ingen andre hadde sagt et kvekk - har ikke snøring på cases til Desire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå