unwill Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvilken skjermkort får jeg mest på ytelse for ca 1000 kr (max 1500). Finnes det et bra skjermkort som ikke har vifte til den prisen? Eller må jeg kjøpe den Zalman heatPipe saken? Har egentlig ikke lyst til å drive å skru og fixe på det nye skjermkortet så hvis det er noen som allerede er lydløst med ok ytelse så hadde det vært best. Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg tror nok dette er kortet for deg i din prisklasse: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2243 Men du må nok kjøpe en slik Zalaman Hetpipe kjøler om du skal ha den vifteløs, men mitt Radeon 9800 pro kort bråker SÆRDELES lite når cpu vifte og kabinettviftene sikkert lager mere støy, men somsagt skal du absolutt ha den vifteløs er Zalaman heatpipen det eneste valget og den koster vel en rundt 250 kr (?) men da har du et bra oppsett :wink: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg tror nok dette er kortet for deg i din prisklasse: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2243 Men du må nok kjøpe en slik Zalaman Hetpipe kjøler om du skal ha den vifteløs, men mitt Radeon 9800 pro kort bråker SÆRDELES lite når cpu vifte og kabinettviftene sikkert lager mere støy, men somsagt skal du absolutt ha den vifteløs er Zalaman heatpipen det eneste valget og den koster vel en rundt 250 kr (?) men da har du et bra oppsett :wink: Den linken du viste meg så ut som om det bare var 1 webshop som solgte den. Hvorfor? Btw. er det noen andre enn Microplex som selger den Zalman heatpipen? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Grunnen er at ATI har gått over på 9600 i stedet, et kort som er billigere å produsere, yter mindre og koster mer for sluttbrukeren enn 9500 kortet. Du kan jo vurdere et 9500 ikkepro da, det kan jo fort settes opp i 9700 hastighet. Hvis du synes vifta bråker for mye kan du jo prøve med en liten Zalman Fanmate på den, billig løsning som funker relativt bra. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du har jo også www.3dfxcool.no og www.netconnection.no Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Vil det si at 9500 np er bedre enn 9600 pro? Prisforskjellen er vel ca 300 kr, også er det 300 kr opp til 9700, men den er utenfor mitt budsjett. Så hva bør jeg velge 9500 non-pro eller 9600 pro? (med de 300 kr prisforskjell i betrakning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå