crazyleg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Som tittelen antyder er jeg ute etter et program - gjerne en webløsning for å kartlegge/mappe infrastruktur. Det være seg, linker, radiomaster ol. Google Maps (ved hjelp av egene lag) kan til en viss grad funger til dette, men blir noe tungvindt. Flyten i Google Maps blir da først å legge inn kordinater, ikon, eventuell rettning og navn i xls filer, konvertere denne til KML/KMZ, for så å importere disse inn i google maps. Noen som har et tips? Endret 18. mai 2010 av crazyleg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) gjelder dette mapping på kart eller fysisk mapping(hvordan det faktisk er koblet). Du kan ikke foklare litt bedre hva du er ute etter og hva du vil mappe? er det en gratis-løsning du er ute etter? Endret 18. mai 2010 av aklla Lenke til kommentar
crazyleg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) gjelder dette mapping på kart eller fysisk mapping(hvordan det faktisk er koblet). Du kan ikke foklare litt bedre hva du er ute etter og hva du vil mappe? er det en gratis-løsning du er ute etter? Var kanskje litt utydelig der, mappe (som i merke av) på kart ja. F. eks. at kabel A går fra Mast 1, via Mast 2 til Mast 3. Jeg har en del infrastruktur i dag, kabler radiolinker ol. som skulle vært merket av i kart (slik at jeg kan gå inn og se hvor de forskjellige enhetene ligger rent geografisk). Gjerne gratis, men ikke nødvendigvis... Endret 18. mai 2010 av crazyleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå