vikingkylling Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hjelp! Jeg har Metroid: Fusion og Metroid: Zero Mission på GBA, men Zero Mission nekter å save! Det er tre saver å velge mellom (A, B og C). Save A er hele tiden corrupt, men B og C gjør ingenting? Jeg velger å lagre der, venter en liten stund og fortsetter å spille uten noe feilmelding eller noe som helst. Men neste gang jeg starter har det ikke blitt lagret, så jeg må starte på nytt? Er det mulig å rengjøre kassetten på et vis? Har heldigvis funnet en rom, men vil helst ha det på DSen slik det er ment å spilles. Endret 18. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har aldri spilt spillet selv, men vet du om det finnes et internt batteri i kassetten? Eventuelt om det er et in-game real-time klokkesystem på spillet? Det batteriet kan ryke og det påvirker save-egenskapene. Dette er et kjent problem hos gba Pokemon-spillene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Takk for tips, det må jeg undersøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå