It's me Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hardcore gaming = wire mouse Hører mange maser om dette. Kan du begrunne dette? Spiller selv mye, men har aldri savnet den gamle wire musen min når jeg spiller. Unntatt når tomt-batteri-lyset begynner å lyse. btw, om musen hadde vært MX500 ville han hatt de samme driverproblemene. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 omg... det er myyye lettere å fjerne bare driverne, ikke mouseware dah...! Lenke til kommentar
haakka Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? gi meg en god grunn til å fjerne mouseware??? hvis du går på kontrollpanel --> system --> device manager --> usbps2 mus --> drivere --> avinnstaler drivere --> reboot maskinen og vips funker det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? gi meg en god grunn til å fjerne mouseware??? hvis du går på kontrollpanel --> system --> device manager --> usbps2 mus --> drivere --> avinnstaler drivere --> reboot maskinen og vips funker det Vel, detta har jeg nå også prøvd, men jeg bruker fortsatt mouseware som driver. Den er jo tross alt ikke blitt avinstallert og finner musa på nytt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Formatering neste?? Er jo litt tungvint da men. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? gi meg en god grunn til å fjerne mouseware??? Fordi de stinker, hvis det er noe Logitech ikke kan så er det å lage drivere Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Formatering neste?? Er jo litt tungvint da men. Neitakk. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Formatering neste?? Er jo litt tungvint da men. Neitakk. Har du prøvd å koble musa til en overgang, usb -->PS/2 ? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? gi meg en god grunn til å fjerne mouseware??? Fordi de stinker, hvis det er noe Logitech ikke kan så er det å lage drivere KAN DU IKKE FÅ INN I HODE DITT AT MOUSEWARE IKKE ER DRIVERNE? mouseware er bare programmet som følger med musen. det brukes til å konfigurere knappene og aks på mouspekeren o.l. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Formatering neste?? Er jo litt tungvint da men. Neitakk. Har du prøvd å koble musa til en overgang, usb -->PS/2 ? eh...??? du skal ALDRI koble en mus på usb, hvils du har muligheten til å koble den på en ps2 port Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? gi meg en god grunn til å fjerne mouseware??? Fordi de stinker, hvis det er noe Logitech ikke kan så er det å lage drivere KAN DU IKKE FÅ INN I HODE DITT AT MOUSEWARE IKKE ER DRIVERNE? mouseware er bare programmet som følger med musen. det brukes til å konfigurere knappene og aks på mouspekeren o.l. Nei, fordi mouseware inneholder drivere Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Formatering neste?? Er jo litt tungvint da men. Neitakk. Har du prøvd å koble musa til en overgang, usb -->PS/2 ? eh...??? du skal ALDRI koble en mus på usb, hvils du har muligheten til å koble den på en ps2 port Jeg bruker USB porten, fordi jeg har hatt problemer når jeg har brukt PS/2... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ok, prøver PS/2 porten. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 kan du ikke bare installer mouseware, lokalisere driverfilene, inf, kopiere disse, fjerne mouseware og adde new hardware med de .inf-filene som lå i mouseware. da skal enhetsbehandlingen gjenkjenne mx700, men tviler på at du får brukt de (dustete) spesialknappene uten mousewaren Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 kan du ikke bare installer mouseware, lokalisere driverfilene, inf, kopiere disse, fjerne mouseware og adde new hardware med de .inf-filene som lå i mouseware. da skal enhetsbehandlingen gjenkjenne mx700, men tviler på at du får brukt de (dustete) spesialknappene uten mousewaren Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 kan du ikke bare installer mouseware, lokalisere driverfilene, inf, kopiere disse, fjerne mouseware og adde new hardware med de .inf-filene som lå i mouseware. da skal enhetsbehandlingen gjenkjenne mx700, men tviler på at du får brukt de (dustete) spesialknappene uten mousewaren Spesialknapp, det er bare en knapp du ikke får brukt med windows drivere. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 kan du ikke bare installer mouseware, lokalisere driverfilene, inf, kopiere disse, fjerne mouseware og adde new hardware med de .inf-filene som lå i mouseware. da skal enhetsbehandlingen gjenkjenne mx700, men tviler på at du får brukt de (dustete) spesialknappene uten mousewaren Spesialknapp, det er bare en knapp du ikke får brukt med windows drivere. Er det slik at windows gjenkjenner MX 700 ? Eller bare en vanlig mus lissom ? Da jeg prøvde funket ingen av tommelknappene heller :/ Jeg har sendt mail til komplett og bedt om å få bytte til MX 500, siden det er en litt mer gaming-retta mus. BTW! Jeg fikk ikke prøvd PS/2 siden jeg ikke fant den overgangen.. typisk, får leite mer i morra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 kan du ikke bare installer mouseware, lokalisere driverfilene, inf, kopiere disse, fjerne mouseware og adde new hardware med de .inf-filene som lå i mouseware. da skal enhetsbehandlingen gjenkjenne mx700, men tviler på at du får brukt de (dustete) spesialknappene uten mousewaren Spesialknapp, det er bare en knapp du ikke får brukt med windows drivere. Er det slik at windows gjenkjenner MX 700 ? Nei, den gjenkjenner den som en vanlig cordless mus btw. sånn ser det ut hos meg (mx700)(Winxp)(USB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå