Dr.X Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Halla ! Jeg har noen problemer med MX 700 under hardere gaming sessions (CS) Det hender at musa, ved hurtige bevegelser, plutselig begynner å spinne rundt og opp ! Altså, siktet flyr plutselig rett opp og tar et par spins rundt. Dette kan være litt plagsomt og teit når man f.eks skal spille en Clanwar, eller litt mer seriøst enn bare public. Er det andre her som opplever dette ? Jeg kan forsåvidt godt tenke meg å bytte til MX 500 om det ikke kan fikses. Mvh Dr.X Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvilket underlag ? Bruker du mouseware, eller de i windows ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 fUnc 1030. Jeg bruker Mouseware og har slått av museakselerasjon via registeret. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 MX500 ROXX! er meget bra i spill... kanskje beste allround musa ever.. I LIKE! har bare såvidt prøvd MX700 funka fint i Wolfenstein jaffal. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Mitt tips er å prøve å avinnstalere mouseware og bruke de som windows finner fram Lenke til kommentar
TCK Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Bruke Windows sine drivere? Trodde Windows driverene pleide å være mye dårligere enn de som er lagd for akuratt den musen du har. Men du kan jo altis prøve. Er vel verdt ett forsøk. Selv har jeg MX500 og er kjempefornøyd. Jeg bruker de driverene som fulgte med musen. Man må jo installere de driverene som fulgte med musen for at en av knappene skal funke (den som du skrifter program med)! -Stian Fylkesnes Lenke til kommentar
haakka Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Mitt tips er å prøve å avinnstalere mouseware og bruke de som windows finner fram eh....? du mener avinstalere driverne ikke mouseware? gå inn på system og devise manager og slett driverne der, reboot maskinen og spill (hvis du avinstalerer mouseware, mister du flere nyttige funksjoner) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Mitt tips er å prøve å avinnstalere mouseware og bruke de som windows finner fram og en ting til.... windows har ikke egen programmvare til mx700 dah :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Mitt tips er å prøve å avinnstalere mouseware og bruke de som windows finner fram eh....? du mener avinstalere driverne ikke mouseware? gå inn på system og devise manager og slett driverne der, reboot maskinen og spill (hvis du avinstalerer mouseware, mister du flere nyttige funksjoner) Når du sletter mouseware forsvinner driverne. Logitech drivere suger rett og slett. Mange, deriblant meg har hatt mye problemer med logitech drivere. Derfor bruker jeg de i windows. Får brukt alle knappene unntatt en av de små på toppen av musen. og en ting til.... windows har ikke egen programmvare til mx700 dah :wink: Nei, men windows har drivere som fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Den ene ekstra knappen vil ikke fungere med windows xp sine drivere. Men ærlig talt bruker du den knappen? Knappen det er snakk om er den som gjør at du bytter mellom programmene. De to andre ekstra knappene virker fint. Kjører selv mx700 med windows xp sine standard drivere, siden de virker fint for meg. Enkelte påstår at Logitech sine Mouseware drivere kan lage problemer, og det er derfor tryggere å bruke standard windows driverene. Eventuelt microsoft sine intellipoint drivere, som også funker på logitech muser (minus spesialknappene). Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Som sagt fungerer det glimrende med Xp drivere. Har enda ikke opplevd et eneste problem med musen (bruker xp drivere) Det eneste er den nederste knappen i midten som visstnok skal være til å bytte mellom oppgaver (aldri prøvd det jeg), men jeg bruker alltid alt+tab uannsett til å skifte mellom programmer. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Ok, jeg får prøve å avinstallere driverene. Legger meg straks, så dere får tilbakemelding i morgen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Ok, jeg har avinstallert drivere, og windows gjenkjenner bare en "vanlig" mus, altså ikke MX 700. Og jeg bruker de to "tommelknappene" en god del! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hardcore gaming = wire mouse Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hvordan skal jeg få windows til å gjenkjenne MX 700 uten Mouseware da ? Tåler ikke å ikke kunne bruke tommelknapper. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Mitt tips er å prøve å avinnstalere mouseware og bruke de som windows finner fram eh....? du mener avinstalere driverne ikke mouseware? gå inn på system og devise manager og slett driverne der, reboot maskinen og spill (hvis du avinstalerer mouseware, mister du flere nyttige funksjoner) Aha ! Men hva skal jeg avinstallere i Enhetsbehandlingen ? Logitech Cordless USB mouse, eller HID compilant USB Mouse ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Logitech Cordless USB mouse Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Logitech Cordless USB mouse Ok, sletta den og restarta. Da fant windows musa på nytt, men mouseware er jo fortsatt der. Får brukt alle knappene osv. Hva gjøre nå ? Saken er jo å få bort mouseware. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har du prøvd å gjøre følgende, Kontrollpanel --> legg til eller fjern programmer --> mouseware ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå