MN. Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) PROBLEMET ER LØST (av en eller annen grunn vil ikke løst knappen virke) Mistet lyden etter at jeg koblet kabinettet til tv'en gjennom HDMI. Fikk ikke bilde så jeg brukte VGA kabelen istedet. Koblet til pc skjermen senere og da var lyden borte. Har innebygde høytalere i skjermen. Har googla på norsk og engelsk, uten resultater. Har heller ikke funnet noen forumtråder der noen har akkurat samme problem som meg. Leter jeg mere nå så er jeg sikker på at øynene mine detter ut Operativsystem: Vista Hovedkort: ASUS M4A78T-E Lydkort: VIA High Definition Audio Skjermen er tilkoblet med VGA- og lydkabel. Enhetsbehandling - ingen feilmeldinger, drivere oppdatert Windows audio - alt ok Vedlegg: Avspillingsenheter. Mangler en enhet? Tror ikke at enheten den står på nå har blitt brukt tidligere, brukte en enhet med bilde av en høytaler. Redigert: La til glemt info. Endret 26. mai 2010 av MN. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Du bruker VGA nå? Og har ikke lyd? VGA tar ikke lyd, det er det kun HDMI som gjør. (av de tre aktuelle; VGA, DVI og HDMI) Endret 17. mai 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
MN. Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Bruker VGA nå ja. Glemte å skrive at jeg har en lydkabel tilkoblet :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå