WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Nye filer som man lagrer til skrivebordet legger seg jo øverst til venstre, der jeg også har en gadget. Dermed havner de under denne, ganske irriterende. Noen måte å fikse dette på? vil ikke flytte den til høyre hjørne, for da stikker den for mye ut i forhold til andre ikke-maksimerte gadgets. Endret 21. mai 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå er jeg Mac-bruker, så er ikke helt sikker, men er det ikke mulg å legge en ramme rundt WIDGETEN. Det heter Widget, ikke gadget Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nye filer som man lagrer til skrivebordet legger seg jo øverst til venstre, der jeg også har en gadget. Dermed havner de under denne, ganske irriterende. Noen måte å fikse dette på? vil ikke flytte den til høyre hjørne, for da stikker den for mye ut i forhold til andre ikke-minimaliserte gadgets. Så vidt jeg kjenner til så er det ikke mulig å gjøre det. Nå er jeg Mac-bruker, så er ikke helt sikker, men er det ikke mulg å legge en ramme rundt WIDGETEN. Det heter Widget, ikke gadget Mac = widget Windows = gadget Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Mac = widget Windows = gadget Hæ? Sikker? Jeg trodde widget var en fellesbetegnelse for alle slike ting på Mac, Windows og Linux. Er ikke en gadget sånn fancy fysisk gjenstand? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg regner med MS ikke ønsket å bruke noe Apple brukte ... http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Gadgets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå