KjellV Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er stadig på utkikk etter røverkjøp og klikker derfor ofte innom de ti siste på bruktmarkedet. Det er ofte det er "dobbeltposting" på bruktmarkedet men har ikke reagert så mye på det. Men når man da flooder bruktmarked med minst 7 annonser som det står akkurat det samme i, burde det ikke da skje noe? SAmtlige annonser skrevet med et snev av caps er av samme personen. Er ikke dette misbruk av bruktmarkedet? Beklager litt fucka bilde, gidder ikke endre på det. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Helt enig, la merke til akkurat det samme. Men hvem er det egentlig som er ansvarlig for bruktmarkedet? Uansett hvem det er, syns jeg moderatorene på hw-nettverket burde ha mulighet til å slette poster der. De vises jo tross alt på sider på nettverket. Og om de allerede har muligheten for det, burde de blir mer aktiv på det. _Ingen_ er tjent med den typen missbruk, og det forsøpler sidene. Kan tenke meg at det er fryktelig irriterende å ha lagt ut en grei annonse, så se at den er vekke fra forsiden etter 20 sec fordi en fyr tokk alle plassene. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 de som spammer osv burde blitt fjernet.. vanlige regler burde gjelde bruktmarkedet og synes jeg.. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 om trent alt på lista er til den samme personen Forbanda dritsekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå