ovalle Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Hei alle sammen! Jeg lurer på om noen av dere vet om en butikk (kan også være på internett) som selger kjoler i viktoriansk stil? Det skal være slike store og pompøse kjoler. Takk til alle som svarer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Har du et budsjett? Er mange butikker jeg vet om som selger viktorianskinspirerte (altså ingen torturkjoler, de bare ser viktorianskinspirerte ut) klær, men ingen av dem er i prisklassen "fattig student" for å si det slik. Lenke til kommentar
ovalle Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Har du et budsjett? Er mange butikker jeg vet om som selger viktorianskinspirerte (altså ingen torturkjoler, de bare ser viktorianskinspirerte ut) klær, men ingen av dem er i prisklassen "fattig student" for å si det slik. Hehe, jeg regnes vel som en fattig student.. lever for 80 kr dagen Men tenkte dette kunne være en presang en gang i tiden eller noe, så prisklassen kan være litt høy, men helst ikke over 1000 kr Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hm. Under 1000 kroner sliter jeg litt med. Du kan selvsagt holde et øye med Hot Topic som av og til slår til med fine kjoler til en grei pris. Lenke til kommentar
ovalle Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Okei Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå