Footy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg fikk i dag en mail fra Steam (Online greie til Valve) om at jeg har gjort et forsøk på å resette passordet til min Steam account, noe jeg da ikke har gjort. Jeg så på muligheten for at dette var en scam, men mailadressen og linken for reset stemmer. Poenget mitt er da, kan jeg ha en keylogger eller noe annet rart som gjør at noen har prøvd å logge seg inn på kontoen min? takker! footy Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg fikk i dag en mail fra Steam (Online greie til Valve) om at jeg har gjort et forsøk på å resette passordet til min Steam account, noe jeg da ikke har gjort. Jeg så på muligheten for at dette var en scam, men mailadressen og linken for reset stemmer. Poenget mitt er da, kan jeg ha en keylogger eller noe annet rart som gjør at noen har prøvd å logge seg inn på kontoen min? takker! footy For å resette passord trenger du bare epost? Hadde de hatt keylogger hadde de nok tatt hele kontoen med en gang? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 jo du har nok rett der, tenkte ikke veldig langt før jeg postet... bare ble litt satt ut... da er det vel ingen fare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå