Gå til innhold

Nytt hercules 9800pro, thomas;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvordan får man rå til å bytte ut et 9700pro med et 9800pro...

Noen som vil donere litt penger til gi bromle penger fondet?

spørsmålet er ikke hvordan man får råd til det, spørsmålet er hvem er såpass tåpelig og snevsynt..

Lenke til kommentar
Hvordan får man rå til å bytte ut et 9700pro med et 9800pro...

Noen som vil donere litt penger til gi bromle penger fondet?

spørsmålet er ikke hvordan man får råd til det, spørsmålet er hvem er såpass tåpelig og snevsynt..

Snakk om å dømme folk da.

Kan hende det ligger noe annet bak

enn at man får litt høyere ytelse...

Lenke til kommentar
Jaja si hva dere vil..  gjør alt for å få full ytelse..  prøver iallefall :smile:

Ser på 3dmark 2001 scoren din. 15200.. det er jo latterlig lite på et så bra kort! Får jo bedre med et GF4Ti kort jo! Når det gjelder 03 er det ikke noe å snakke om, all respekt der.

Lenke til kommentar
Jaja si hva dere vil..  gjør alt for å få full ytelse..  prøver iallefall :smile:

Ser på 3dmark 2001 scoren din. 15200.. det er jo latterlig lite på et så bra kort! Får jo bedre med et GF4Ti kort jo! Når det gjelder 03 er det ikke noe å snakke om, all respekt der.

Jaha, hvilket GF4 kort har du da? TI5900 ?

Lenke til kommentar

Jaha, hvilket GF4 kort har du da? TI5900 ?

ha-ha, ja du er festlig ja.

Nei, Ti4200 og Ti4600. Skal legge ut futuremark link så fort jeg kan, kortet er inne til komplett nå, montering av ramsinks var ikke suksess akkurat.

Ta en titt på futuremark sine rekordsider. Rekken med Ti4200 er godt over 17000. Arne Anka her på forumet kan gå god for det.

Lenke til kommentar
Greit det thomas..  men jeg har kjøte meg hercules 9800pro  ;)

Går så det ryker her, kjempe kraftig kort..  veldig fornøyd..   Får godt over 5400poeng i 3d mark 2003   8)   Endelig!

Får over 6000 med mitt 9700 uklokket :o

Så har ikke dere samme system..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...