Gjest ungdom Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Først vil jeg bare si at jeg synes jeg er en normal gutt, ikke noen plager eller sosialvanskeligheter. Har ikke noe problem å snakke med folk, og folk pleier å like seg i mitt selskap. Venner har jeg mitt på treet, men bekjenter har jeg mange av. Mange som kjenner meg uten at jeg vet a faen hvem de er, som jeg synes er positivt. Så jeg vil si at sosialkrets kommer seg, men jeg vil ikke gjøre noe feil. Jeg har topp selvtilit og selvbilde, etter mange år med mobbing. Og iden med å bygge opp sosialkrets fikk jeg idag når jeg var ute med en kompis idag, på 17mai. Han er veldig populær at det skremmer meg, telefonen gikk i et kjør. Og når han gikk i sentrum kjente alle ham, iallefall de fleste. På hver gate han gikk, var det noen nikket til han eller kom bort til han for å si hei. Han så ut som han likte seg i mitt selskap, der han heller ville gå rundt med meg enn å henge med de andre. Noe som er bra. Men nå vil jeg bli som han. Det første jeg vil gjøre er å være mye ute blandt venner og dems venner, for å bli kjent med dem. Vi pleier ofte å stå i flokker, så å hilse på dem hadde vært en grei start. Andre tips? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dette er veldig interessant tema! Vil gjerne likt å vite litt mer om det ^^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva er egentlig spørsmålet? Hvordan bli like populær som kompisen din? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Bare av ren nysgjerrighet: hvor mange Facebook-venner har vennen din? Lenke til kommentar
Gjest ungdom Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ser ut som mange er interesert i dette, noe som er bra. logaritmemannen. Jeg vet ikke hvor mange facebook venner han har. Han er en gutt med bra utsende. Bare for å si det slik, jeg traffer han først på en fest når jeg hang med noen venner, så traff jeg han igjen på 17mai og der satt liksom gjengen og snakket litt før vi begynte å gå rundt i sentrum, så splittet vi opp og han ville være med meg istendfor de andre. Lenke til kommentar
Gjest meme Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Han vil definitivt ha deg Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som vet om bøker som omhandler dette tema? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 http://www.amazon.com/How-Win-Friends-Influence-People/dp/1439167346/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1274293326&sr=1-1 Hørt mye bra om denne. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Den boken er faktisk veldig bra. Selv om den er fra 1936, er prinsippene fortsatt de samme. Jeg anbefaler folk å skaffe seg lydboken, da det kan være nokså behagelig å høre på den mens du slapper av. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Boken How To Win Friends and Influence People er en veldig bra ja, og tar for seg punkter hvordan du får mennesker til å like deg bedre. Anbefaler også å lese her http://en.wikipedia.org/wiki/How_to_Win_Friends_and_Influence_People for å få et innblikk av hva boken handler om. Der egentlig titelen er ganske beskrivende Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Slenger meg på her jeg også ;p Lurer egentlig på det samme, men har egentlig ikke tenk over det på denne måten. *Følger med* Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sry mækk, det er ingen magisk pille. Du må bare komme deg ut å treffe folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå