martin808 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Her kan du poste dine kommentarer, spørsmål, innspill eller utrop til martin808 - Tester Gravering Prosjekt finner du sannsynligvis HER Endret 17. mai 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ser bra ut! Jeg har nettopp begynt å gravere litt jeg også, nå etter jeg ble sponset med en Dremel 4000. Men jeg lurer fortsatt på hva som er den beste måten å få bildet fra PC-en over på gjenstanden som skal graveres. Håper du fortsetter å gravere en del så du finner ut hva som lønner seg/ikke lønner seg osv. Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Det beste er nok å printe ut flere bilder på vanlig papir, eller gjennomsiktig plast. Jeg er dog redd for at plasten kan komme til å "kladde". Det jeg allerede har lært er at jeg burde ha studert bilde bedre pga, jeg mistet farlig mange detaljer når jeg kopierte det over på matpapir. Endret 17. mai 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg syns det ble kjempebra jeg Stå på med graveringen du! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk, det blir sannsynligvis en update i morgen eller på torsdag med litt små detaljer. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bare ett raskt spørsmål, hvilken hastighet hadde du på dremmelen når du graverte? Tenkte jeg skulle leke meg litt med min dremel 4000 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg varierte litt, men jeg tror jeg hadde nesten full hastighet. Jeg brukte også litt forskjellig med tupper, men hold meg mest til den med den spisseste tuppen. BTW: Husk å legge ut resultatet ditt da. Endret 7. januar 2011 av martin808 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tusen takk, det blir sannsynligvis en update i morgen eller på torsdag med litt små detaljer. hva skjedde med updaten? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 ^ Nei, den kommer snart. Men jeg har jo endel andre ting å ta meg til nå såå. . . Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 BTW: Husk å legge ut resultatet ditt da. Skal se om jeg husker det Vet ikke når jeg får tid til det enda.. Og heller ikke på hva, og heller ikke hva jeg skal gravere. Med nesten full hastighet så blir det vell 30000 rpm da, max er 35000.. har også en anen dremmel hvor max er 32000 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 ^ Kjør den på noe rund 25-30k. Du finner fort ut hva du liker best å du klarer nokk sannsynligvis ikke å ødelegge noe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har jo en gammel cd spiller som ikke funker lenger.. Så den kan være test objekt.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Blir vist så jeg graverer litt i plexi på torsdag i skoletiden Fant ut at det var siste sløydtime og at vi kunne gjøre hva faen vi ville, så da blir det gravering Og jeg skal nokk legge ut bilder av resultatene, om jeg husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå