Skrujernet Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Hei. Lurer på om jeg burde gå til innkjøp av Auzentech X-fi forte, Titanium eller extreme gamer. Ser at Forte bare har to utganger bak, men headsettet mitt trenger 4. Er en slags overgang, eller en annen plate man kan skifte ut den der med? Vil kjøp av noen av disse kortet forbedre lydkvaliteten i mitt roccat kave, eller vil det være minimalt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343991 Dette koster litt mer, men har betraktelig bedre lyd. Har dog ingen erfaring med roccat kave, men har generelt motforestillinger mot surround headset. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Vil helst ikke bruke mer enn 1000kr Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Ser den, av de du har pekt på hadde jeg valgt auzentech, først og fremst for å slippe unna creative sine drivere. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Det jeg tenke på jeg også, så tror jeg går for det om dustinhome får det på lager snart. Takker for hjelpen, Flimzes Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 + knappen er til for å spre glede Creative sine lydchipper er faktisk overaskende gode. Men de omgis av mindre gode komponenter som ikke drar det fulle fra chippene, kombinert med dårlige drivere. Auzentech har gjort noe med det, derfor de koster litt mer, men gir en helt ny verden. Kan sammenligne creative sine kort med å kjøpe forsterker (lydchipp) for 30 000, og omgi den med høytalere (komponenter) for noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå